مقاله ها

بی بو کردن گازوییل و نفت+روش ساخت گازوییل بی بو+فرمول نفت بی بو+فرمولاسیون گازوییل بی بو

امتیاز کاربران
ضعیفعالی 

روش بی بو سازی نفت و گازوپیل

بی بو

با قیمت انداک نفت را بی بو نمایید..

بدون بو

بیدون دستگاه گازوییل را بی بو نمایید...

روش افزایش فلش گازوییل

تبدیل گازوییل به گریس

ساخت چسب از گازوییل

فرمولاسیون بی بو کردن گاروییل

 

با ما مشاوره نمایید...

 

Flash Point چیست؟

ما از آزمون flashpoint برای تعیین میزان رقت سوخت در روغن استفاده می کنیم. از نظر فنی ، نقطه اشتعال کمترین دمایی است که در آن مایعات بخار کافی برای فلش (شعله ور شدن) را در معرض منبع احتراق یا آتش ایجاد می کند. به عبارت دیگر ، بخارهایی که از روغن شما خارج می شوند در چه دمایی آتش می گیرند؟ برای بیشتر نمونه های روغن بنزین ، حدود 380 درجه فارنهایت است. برای اکثر نمونه های دیزل ، حدود 410 درجه فارنهایت است.

هر مارک / نوع روغن دارای مقدار " باید " برای نقطه اشتعال باشد و وقتی نتایج آزمایشگاه کمتر از آن مقدار باشد ، یک آلاینده در روغن نشان می دهد. اغلب این آلاینده ها سوخت هستند ، اگرچه سایر موارد می توانند روی نقطه اشتعال نیز تأثیر بگذارند ، مانند حلال ها (مانند مواد افزودنی پاک کننده موتور) یا آب. ما مقدار سوخت موجود را براساس محل اشتعال نسبت به مقدار "باید" و نوسانات نوع سوختی که در موتور استفاده می کنید محاسبه می کنیم. سوخت های جایگزین مانند B20 می توانند تأثیر متفاوتی در نقطه اشتعال نسبت به سوخت های استاندارد داشته باشند ، بنابراین اگر از موتورهای دیگر غیر از گاز / دیزل استاندارد به عنوان سوخت استفاده می کنید ، حتماً به ما اطلاع دهید.

براساس حاشیه خطای روش مورد استفاده برای اندازه گیری نقطه اشتعال ، کمترین مقدار رقت سوخت که در یکی از گزارشات ما مشاهده خواهید کرد ، 0.5٪ است. این روش اصلی ماست که می گوییم هیچ رقت سوخت قابل اندازه گیری در روغن تشخیص داده نشده است. اگر نقطه اشتعال نمونه شما همان مقدار "باید باشد" را بخواند ، ما یک "TR" (یا ردیابی) از رقت سوخت را گزارش می کنیم. به عبارت دیگر ، احتمالاً مقدار بسیار کمی رقت سوخت وجود داشته است ، اما برای اندازه گیری کافی نیست. پس از آن ، مشاهده خواهید کرد که رقت سوخت به عنوان درصدی از نمونه گزارش شده است. بیشترین سوختی که تست ما با دقت می تواند بخواند 10٪ است. اگر بیش از این مقدار دارید ، ما> 10٪ را گزارش خواهیم داد (و شما باید به مکانیک مراجعه کنید).

چقدر سوخت زیاد است؟ بستگی دارد ما برای انواع مختلف موتورها بر اساس شرایط عملکردی معمول آنها ، هزینه های مختلفی داریم و این مقادیر را در ستون "باید" به اشتراک بگذاریم. اگر مرتباً از این مقادیر فراتر می روید ، ممکن است نوع عملکرد موتور را قبل از نمونه برداری در نظر بگیرید. آیا موتور را گرم می کنید؟ آیا به تازگی در شهر مشغول کار بوده اید؟ آیا نمایندگی روغن شما را تعویض می کند (و موتور خود را به طور مختصر برای کشیدن وسیله نقلیه به بالابر روشن می کند)؟ این نوع عملکرد می تواند کمی رقت سوخت در روغن وارد کند و به همین دلیل لزوماً نگران کننده نیست. اگر میزان سوخت در روغن به طور مداوم بالاتر از 2.0-3.0٪ باشد ، یا اگر از نمونه به نمونه دیگر افزایش یابد ، این ممکن است نشان دهنده یک مشکل جدی تر باشد.

کمی رقت سوخت - نوعی که از فاکتورهای عملیاتی در روغن می گیرید - پس از رسیدن روغن به دمای عملیاتی ، از روغن پخته می شود. اگرچه یک مشکل رقت سوخت وجود دارد ، علائمی آشکار خواهید دید: افزایش سطح روغن ، قرائت زیاد رقت سوخت در آزمایش ، بوی شدید سوخت روغن و احتمالاً خواندن ویسکوزیته کم و همچنین افزایش سایش. نگرانی در مورد رقیق کردن بیش از حد سوخت این است که روغن رقیق و رقیق می شود ، این ممکن است توانایی روغن را در محافظت و خنک کردن موثر موتور شما محدود کند.

 

توجه 1) سوخت های دیزل در ایالات متحده آمریکا به 3 کلاس مختلف تقسیم می شوند:  1D ، 2D و 4D . تفاوت این کلاسها به ویسکوزیته و  دامنه های نقطه جوش بستگی دارد  .  از سوختهای 4 بعدی در موتورهای کم سرعت استفاده می شود. سوخت های دو بعدی در آب و هوای گرمتر استفاده می شود و گاهی اوقات با   سوخت 1 بعدی مخلوط می شود تا سوخت مناسب زمستانی ایجاد شود.  سوخت 1D برای هوای سرد ترجیح داده می شود زیرا ویسکوزیته کمتری دارد. قبلاً برای دیدن تعداد سوخت روی پمپ استاندارد بود ، اما بسیاری از جایگاه های سوخت دیگر شماره سوخت را بیان نمی کنند.

تبصره 2) استاندارد دیزل اروپا از سال 2005

تبصره 3) مازوت نوعی محصول با کلاسهای بسیار زیاد و زیر کلاس و همچنین مشخصات متفاوت در بازارهای مختلف است. دامنه تراکم داده شده نشان دهنده تنوع است ، با این حال ، برخی از محصولات ممکن است خارج از این محدوده ها باشند.

پیوندهای حامی مالی

مطالب مرتبط

  • احتراق - مباحث دیگ بخار - سوختهایی مانند نفت ، گاز ، زغال سنگ ، چوب - دودکش ها ، شیرهای ایمنی ، مخازن - بازده احتراق
  • خصوصیات مواد - خواص مواد برای گازها ، مایعات و جامدات - تراکم ، گرمای خاص ، ویسکوزیته و موارد دیگر
  • تراکم - تراکم مواد مختلف جامد ، مایعات و گازها. تعاریف و ماشین حساب تبدیل.

مدارک مربوطه

جستجو برچسب

  • en: چگالی تراکم سوخت حجم ویژه
پیوندهای حامی مالی

جعبه ابزار مهندسی - SketchUp Extension - مدل سازی سه بعدی آنلاین!

توسعه مهندسی 3D ToolBox به SketchUp - م componentsلفه های پارامتری را به مدل SketchUp خود اضافه کنید

با استفاده از ابزار ToolBox Engineering - SketchUp Extension - برای استفاده با SketchUp Make و SketchUp Pro شگفت انگیز ، سرگرم کننده و رایگان ، اجزای پارامتری استاندارد و سفارشی - مانند تیرهای فلنج ، الوارها ، لوله ها ، پله ها و موارد دیگر - را به مدل Sketchup خود اضافه کنید. مهندسی را اضافه کنید پسوند ToolBox به SketchUp شما از SketchUp Pro Sketchup Extension Warehouse!

درباره جعبه ابزار

ما از هرگونه نظر و راهنمایی در مورد چگونگی ایجاد مهندسی جعبه ابزار به عنوان منبع اطلاعات بهتر قدردانی می کنیم. لطفا از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

اگر نقص ، عدم دقت یا اطلاعات غیرقابل قبول دیگری پیدا کردید.

محتوای موجود در جعبه ابزار مهندسی دارای حق چاپ است اما می تواند بدون ضمانت و مسئولیت استفاده شود . اطلاعات مهم همیشه باید با منابع جایگزین دوباره بررسی شوند. کلیه مقررات و عملکردهای ملی و محلی قابل اجرا در مورد این جنبه ها باید کاملاً رعایت و رعایت شود.

حریم خصوصی

ما اطلاعات کاربران خود را جمع آوری نمی کنیم. فقط ایمیل ها و پاسخ ها در بایگانی ما ذخیره می شوند. از کوکی ها فقط برای بهبود تجربه کاربر در مرورگر استفاده می شود.

برخی از ماشین حساب ها و برنامه های کاربردی ما به شما امکان می دهند داده های برنامه را در رایانه محلی خود ذخیره کنید. این برنامه ها - به دلیل محدودیت های مرورگر - داده ها را بین مرورگر شما و سرور ما ارسال می کنند. ما این داده ها را ذخیره نمی کنیم.

Google از کوکی ها برای ارائه تبلیغات ما و مدیریت آمار بازدیدکنندگان استفاده می کند. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کنترل کنترل خدمات و اطلاعات جمع آوری شده ، حریم خصوصی و شرایط Google را مطالعه کنید.

AddThis از کوکی ها برای مدیریت پیوندها به رسانه های اجتماعی استفاده می کند. لطفا برای اطلاعات بیشتر AddThis Privacy را مطالعه کنید.

آموزش تولید ضد یخ گازوییل +بی بو سازی نفت+بی بو سازی گازوییل+تبدیل گازوییل به روغن+ساخت گریس از گازوییل

آموزش روش بی بو سازی گازوییل+تولید نفت بی بو+ساخت گازوییل بی بو+آموزش تولید نفت بی رنگ و بی بو+گازوییل بی رنگ و شفاف

بی بو سازی نفت+فرمول نفت بی بو+فرمولاسیون گازوییل بی بو+روش بی بو سازی و بی رنگ کردن گازوییل و نفت

بی بو سازی گازوییل/بی رنگ سازی نفت/شفاف سازی رنگ بنزین

بی بو سازی گازوییل/فرمول بی بو سازی/روش بی بو کردن گازوئیل/ساخت گازوییل بی بو/بی بو کردن انواع گاز/فرمولاسیون نفت بی بو/گازوییل بی بو

تولید گازوییل بی بو+ساخت گازوییل بی رنگ+فرمول نفت بی بو+فرمولاسیون گازوییل بی بو+آموزش ساخت روغن

روش بی بو سازی نفت و گازوییل/فرمول بی رنگ کردن نفت و گازوییل+روش گازوییل بی بو+ساخت نفت گازوییل بی بو و بی رنگ

معرفی روش بی بو سازی نفت و گازوییل+فرمول نفت و گازوییل بی بو+روش ساخت گازویی بی رنگ+تولید گازوییل بی بو+ساخت نفت بی رنگ+تولیدی گازوییل بی بو