بی بو سازی گازوییل/فرمول بی بو سازی/روش بی بو کردن گازوئیل/ساخت گازوییل بی بو/بی بو کردن انواع گاز/فرمولاسیون نفت بی بو/گازوییل بی بو
روش بی بو سازی نفت را فقط از ما آموزش ببینید...
بدون نیاز به دستگاه
فقط با اضافه کردن نوعی ماده شیمیایی نفت کاملا بی بو داشته باشید....
روش بی بو کردن گازوییل را فقط از
ما یاد بگیرید..
بدون نیاز به دستگاه
فقط با ترکیب ماده در گازوئیل ,آنرا کاملا بی بو نمایید....
روش بی رنگ سازی نفت را ,فقط از ما بخواهید....
بدون نیاز به رکتور و دستگاه های پیچیده....
فقط با ترکیب مواد ,نفت را بی رنگ نمایید...
نحوه ساخت بنزین بدون رنگ را ,از ما یاد بگیرید...بنزین را شفاف نمایید....بنزین را همرنگ آب نمایید..
بدون نیاز به دستگاه.....
فقط با ترکیب مواد در بنزین ,به آسانی آنرا بی رنگ نمایید...
روش بی رنگ سازی گازوییل
بدون نیاز به دستگاه
فقط با ترکیب مواد
توجه : دوستان در نظر داشته باشید بی رنگ و بی بو سازی مواد هزینه ی اندکی به قیمت نفت ,بنزین و گازوییل اضافه می نماید.
عناوین جایگزین: نفت سفید ، پارافین ، روغن پارافین
نفت سفید ، همچنین املای نفت سفید ، نیز نامیده می شود پارافین و یا روغن پارافین ، قابل اشتعال هیدروکربن مایع معمولا به عنوان سوخت استفاده می شود. نفت سفید به طور معمول زرد کم رنگ یا بی رنگ است و بوی مشخصی چندان ناخوشایند ندارد. این ماده از نفت به دست می آید و برای سوزاندن در لامپ های نفتی و بخاری های خانگی یا کوره ها ، به عنوان سوخت و یا جز component سوخت موتورهای جت و به عنوان حلال گریس ها و حشره کش ها مورد استفاده قرار می گیرد .
چراغ روغن نفت سفید.
Hemera / Thinkstock
در اواخر دهه 1840 توسط آبراهام گسنر ، پزشک کانادایی کشف شد و در ابتدا نفت سفید از روغن قیر ذغال و روغن های شیل تولید می شد . با این حال ، پس از حفر اولین چاه نفت در پنسیلوانیا توسط EL Drake در سال 1859 ، نفت به سرعت به منبع اصلی نفت سفید تبدیل شد. به دلیل استفاده از آن در لامپ ها ، نفت سفید عمده ترین محصول تصفیه خانه برای چندین دهه بود تا اینکه ظهور لامپ الکتریکی ارزش آن را برای روشنایی کاهش داد. با افزایش خودرو ، بنزین به عنوان یک محصول مهم نفتی تولید بیشتر کاهش یافت . با این وجود ، در بسیاری از مناطق جهان ، نفت سفید هنوز یک گرمایش و پخت و پز متداول استسوخت و همچنین سوخت لامپ ها. سوخت استاندارد جت تجاری اساساً نفت سفید با کیفیت بالا و مستقیم است و بسیاری از سوختهای جت نظامی مخلوطی بر پایه نفت سفید هستند.
از نظر شیمیایی ، نفت سفید مخلوطی از هیدروکربن ها است . ترکیب شیمیایی به منبع آن بستگی دارد ، اما معمولاً از حدود 10 هیدروکربن مختلف تشکیل شده است که هرکدام حاوی 10 تا 16 اتم کربن در هر مولکول است . ترکیبات اصلی پارافین های زنجیره مستقیم اشباع و شاخه ای منشعب و همچنین سیکلوپارافین های حلقه ای شکل (که به آنها نفتن نیز گفته می شود) هستند. فرار نفت سفید نسبت به بنزین کمتر است. نقطه اشتعال آن (دمایی که در نزدیکی سطح آن بخار قابل اشتعالی ایجاد می کند) 38 درجه سانتیگراد است(100 درجه فارنهایت) یا بالاتر ، در حالی که میزان بنزین تا 40 درجه سانتیگراد (40 درجه فارنهایت) پایین است. این خاصیت باعث می شود نفت سفید به عنوان سوخت نسبتاً بی خطر برای ذخیره و اداره شود.
00:0000:30
با دمای جوش بین 150 تا 300 درجه سانتیگراد (300-575 درجه فارنهایت) ، نفت سفید یکی از به اصطلاح تقطیرهای میانی روغن خام ، همراه با سوخت دیزل در نظر گرفته می شود . این ماده می تواند به عنوان "نفت سفید مستقیم تولید شود" و از نظر فیزیکی از سایر بخشهای نفت خام جدا می شودتقطیر ، یا می تواند به عنوان "نفت سفید ترک خورده" تولید شود ، با تجزیه شیمیایی ، یاترک خوردن ، قسمت های سنگین تر روغن در دمای بالا.
Shayne C. Gad ، در دائرlop المعارف سم شناسی (چاپ دوم) ، 2005
مسیرها و مسیرهای قرار گرفتن در معرض
نفت سفید فشار بخار از نفت سفید را در معرض استنشاق بعید تحت شرایط شغلی عادی مگر اینکه شرایط وجود داشته باشد تهویه ضعیف. محصولات احتراق سوخته نفت سفید ، مونوکسید کربن ، یکی از نگرانیهای واقعی زمانی که بخاری نفت سفید بادی هستند نیست. قرار گرفتن در معرض غبار نفت سفید می تواند از آنجا که نفت سفید اغلب به صورت اسپری استفاده می شود ، رخ دهد. تماس چشم و پوست با بخارات نفت سفید و نفت سفید ممکن است رخ دهد. مسیر قرار گرفتن در معرض معمولاً بیشترین نگرانی مربوط به بلع است زیرا این متداول ترین وسیله مسمومیت حاد است ، خصوصاً در کودکان.
SC Gad ، T. Pham ، در دائرlopالمعارف سم شناسی (چاپ سوم) ، 2014
سرنوشت و رفتار محیطی
رنگ / فرم: مایل به زرد کم رنگ یا سفید آبی ، متحرک ، روغنی
دیگر: بوی شدید
نقطه جوش: 175-325 درجه سانتی گراد
حلالیت: با سایر حلالهای نفتی قابل اختلاط است ، در آب مخلوط می شود
از هیدروکربنهای آلیفاتیک با 10–16 کربن در هر مولکول و مشتقات بنزن و نفتالین تشکیل شده است. از آنجا که نفت سفید مخلوط پیچیده ای از بخشهای مختلف هیدروکربن است ، انتقال و تبدیل آن در محیط به سرنوشت هیدروکربنهای منفرد موجود در آن بستگی دارد. نفت سفید به دلیل استفاده از آن می تواند وارد محیط شود - سوخت موتور ، گرمایش خانگی ، سموم دفع آفات و حلال. ترشحات محیطی نفت سفید عمدتا منجر به تقسیم هوا می شود. واکنش نیمه عمر 0.27-2.2 روز محاسبه می شود. فوتودژنراسیون در فاز هوا سریع است. انتظار می رود که نفت سفید هنگام آزاد شدن در خاک ، دارای تحرک کم و کمی تحرک باشد. بی ثباتی رخ می دهد. نفت سفید در خاک قابل تجزیه است ، اگرچه برخی از اجزای مخلوط به شدت به خاک می چسبند.همچنین نفت سفید در آبهای سطحی قابل تجزیه است. با این حال ، برخی از اجزای مخلوط ممکن است در ماهی ها و موجودات دیگر آبزیان غلظت زیستی داشته باشند. هیدرولیز ناچیز است زیرا نفت سفید فاقد گروههای عملکردی است که تحت شرایط محیطی هیدرولیز می شوند.هیدروکربنهای آلیفاتیک نفت سفید با 10–16 کربن در هر مولکول و مشتقات بنزن و نفتالین . از آنجا که نفت سفید مخلوط پیچیده ای از بخشهای مختلف هیدروکربن است ، انتقال و تبدیل آن در محیط به سرنوشت هیدروکربنهای فردی موجود در آن بستگی دارد. نفت سفیدمی تواند به دلیل مصارف آن وارد محیط شود - سوخت موتور ، گرمایش خانگی ، سموم دفع آفات و حلال. ترشحات محیطی نفت سفید عمدتا منجر به تقسیم هوا می شود. واکنش نیمه عمر 0.27-2.2 روز محاسبه می شود. فوتودژنراسیون در فاز هوا سریع است. انتظار می رود که نفت سفید هنگام آزاد شدن در خاک ، دارای تحرک کم و کمی تحرک باشد. بی ثباتی رخ می دهد. نفت سفید در خاک قابل تجزیه است ، اگرچه برخی از اجزای مخلوط به شدت به خاک می چسبند. همچنین نفت سفید در آبهای سطحی قابل تجزیه است. با این حال ، برخی از اجزای مخلوط ممکن است در ماهی ها و موجودات دیگر آبزیان غلظت زیستی داشته باشند . هیدرولیز ناچیز است زیرا نفت سفید فاقد گروههای عملکردی است که تحت شرایط محیطی هیدرولیز می شوند.
بنزین ما از کجا می آید
از پالایشگاه تا مصرف کننده
پالایشگاه های نفتی ایالات متحده بنزین و سایر فرآورده های نفتی را از نفت خام و سایر مایعات تولید شده در ایالات متحده یا وارد شده از کشورهای دیگر تولید می کنند. تقریباً تمام بنزین فروخته شده در ایالات متحده آمریکا تولید می شود.
بیشتر بنزین ها از پالایشگاه ها از طریق خطوط لوله به پایانه های ذخیره سازی بزرگ در نزدیکی مناطق مصرف کننده منتقل می شوند. از ترمینالهای ذخیره سازی ، بنزین معمولاً با کامیون به پایانه های مخلوط کننده کوچکتر برای پردازش در بنزین موتور تمام شده ارسال می شود ، سپس توسط کامیون به ایستگاه های سوخت رسانی بنزین تحویل داده می شود.
بنزین از طریق خطوط لوله مشترک به آنجا منتقل می شود
بنزین و سایر فرآورده های نفتی از طریق خطوط لوله مشترک به صورت دسته ای ارسال می شوند. این دسته ها از نظر فیزیکی در خطوط لوله از هم جدا نشده اند و برخی از محصولات را با هم مخلوط یا مخلوط می کنند. از آنجا که این اختلاط رخ می دهد ، بنزین و سایر محصولات باید هنگام خروج از خطوط لوله آزمایش شوند تا ببینند آیا هنوز مشخصات لازم را دارند یا خیر. اگر محصولات نتوانند مشخصات محلی ، ایالتی یا فدرال را برآورده کنند ، برای پردازش اضافی به پالایشگاه ارسال می شوند.
آیا مشتریان می توانند بفهمند که بنزین موجود در یک ایستگاه از کدام کشور یا کشور است؟
اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) نمی تواند منشا خاص بنزین فروخته شده در جایگاه های سوخت را شناسایی کند. بنزینی که یک شرکت در جایگاه های سوخت رسانی با مارک خود می فروشد لزوماً توسط آن شرکت تولید نمی شود.
مارک های بنزین هنگام حمل و نقل مخلوط می شوند
بنزین در بیش از 100000 مغازه خرده فروشی در سراسر کشور فروخته می شود و بسیاری از آنها نمایندگی های بدون مارک هستند که ممکن است بنزین تولید شده توسط شرکت های مختلف را بفروشند. ممکن است ایستگاه های مارک دار لزوماً بنزین تولید شده توسط شرکت های صاحب جایگاه را به فروش نرسانند. بنزین از پالایشگاه های مختلف اغلب برای حمل و نقل از طریق خطوط لوله ترکیب می شود و شرکت های مختلفی که دارای ایستگاه های خدمات در همان منطقه هستند ممکن است بنزین را در همان ترمینال ذخیره سازی و ذخیره سازی عمده خریداری کنند.
تنها تفاوت بنزین در جایگاه های سوخت یک شرکت با بنزین فروخته شده توسط شرکت دیگر در مقدار کمی مواد افزودنی است که برخی از شرکت ها پس از خروج از خط لوله و قبل از رسیدن به جایگاه های سوخت خود ، آنها را در بنزین مخلوط می کنند.
نفت خام نیز در پالایشگاه مخلوط می شود
حتی اگر EIA بتواند منشا بنزین فروخته شده در جایگاه های سوخت را تعیین کند ، منبع نفت خام و سایر مایعات مورد استفاده در پالایشگاه ها ممکن است متفاوت باشد. بیشتر تصفیه خانه ها از مخلوط روغن خام از منابع مختلف داخلی و خارجی استفاده می کنند. مخلوط روغن خام می تواند بر اساس هزینه نسبی و در دسترس بودن روغن خام از آن منابع تغییر کند.
http://sshimis.blogfa.com/post/5
روش بی بوسازی گاز
نفت بدون بو+گازوییل بی بو+نفت بدون رنگ+شفاف سازی بنزین+نبزین بی بو+بنزین