فرمول انژکتور شور+فرمولاسیون اسپری انژکتور+تولید محلول پاک کننده انژکتور+ساخت انژکتور شوی

امتیاز کاربران
ضعیفعالی 

فرمول تولید اسپری پاک کننده انژکتور اتومبیل

انژکتور

فرمولاسیون انژکتور شوی خودرو

فرمول اسپری انژکتور

ظرز تهیه انژکتور شور

خودرو

طریقه ساخت انژکتور پاک کن اتومبیل

تولید

------------------------------------------------------------------------------


انژکتور سوخت

خصوصیات اندازه قطرات اسپری برای انژکتورهای سوخت.

از انژکتورهای سوخت در صنعت خودرو و صنایع هوافضا برای کنترل حجم سوخت تزریق شده در محفظه احتراق موتور استفاده می شود. مقدار سوخت توسط زمان باز شدن شیر کنترل می شود. این به طور معمول بین 0.2 تا 10 میلی ثانیه است که می تواند اندازه گیری اندازه قطرات اسپری را به چالش بکشد.

عملکرد انژکتور سوخت تحت تأثیر اندازه قطره تولید شده قرار می گیرد. اندازه ایده آل قطره تعادل بین قطرات کوچکتر است که سرعت تبخیر را افزایش می دهد و قطرات بزرگتر نفوذ به داخل سر سیلندر را بهبود می بخشند.

سیستم های Malvern Panalytical برای اندازه گیری  و تصویربرداری ذرات اسپری می توانند برای توصیف سیستم های تزریق سوخت استفاده شوند. از این تکنیک های اندازه گیری می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

  • داده های اندازه قطره با سرعت بالا (10 کیلوهرتز) را بدست آورید (با طیف وسیعی از گزینه های تحریک اندازه گیری).
  • پروفایل اندازه قطره را برای چندین پالس در یک آزمایش اندازه بگیرید.
  • پروفایل های اندازه قطره متوسط ایجاد کنید.
  • تنوع نبض به نبض را ارزیابی کنید.
  • برای جلوگیری از سایش نازل ، ذرات خارجی را تشخیص دهید.

 

 


تجزیه و تحلیل خصوصیات اسپری نازل انژکتور موتور دیزل با سوخت مازوت باقیمانده

پیوندهای نویسنده صفحه بازپوشش را باز می کندCH آچه به B.MO Ogunedo بJ.L. Chukwuneke N.B. Anosike a

https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2020.e04637حقوق و محتوا دریافت کنید

تحت اجازهنامه مجوز

دسترسی آزاد

چکیده

تجزیه و تحلیل تجربی در مورد ویژگی های اسپری یک نازل انژکتور موتور دیزل سوخت شده با روغن سوخت باقیمانده (RFO) در این مطالعه انجام شد. برای دستیابی به این هدف ، سوخت برای تعیین خصوصیات فیزیکوشیمیایی آن مشخص شد و یک مجموعه آزمایشی برای تجسم و گرفتن الگوی پاشش سوخت طراحی شد. تصاویر بدست آمده با استفاده از نرم افزار Image J پردازش و تجزیه و تحلیل شد تا طول پاشش ، زاویه مخروط پاشش ، منطقه پاشش ، حجم پاشش و مقادیر سرعت پاشش سوخت تعیین شود. نتایج تجربی به دست آمده با مدل های اعتبار سنجی موافق است و نشان می دهد که مقادیر پارامتر اسپری RFO بالاتر از مقدار سوخت دیزل است. مقادیر پارامترهای اسپری RFO مانند طول اسپری 456 میلی متر ، قطر متوسط 2.37 میلی متر Sauter (SMD) و زاویه مخروط اسپری کم 12.69 درجه ،منجر به حجم پاشش بیشتر شده و باعث می شود موتور پس از شرایط اولیه راه اندازی روی مخلوط غنی کار کند. این امر می تواند چالش هایی از جمله کاهش توان و گرفتگی نوک نازل انژکتور به دلیل افزایش رسوبات کربن را ایجاد کند. مدل های رگرسیونی تولید شده نشان می دهد که وقتی پارامترهای اسپری روی مقادیر مطلوب 256 میلی متر ، 6.41 سانتی متر کار می کنند ، می توان این چالش ها را از بین برد.2 ، 18.18 سانتی متر 3 ، 0.96 میلی متر بر ثانیه و 13.59 درجه به ترتیب برای طول پاشش ، منطقه پاشش ، حجم اسپری ، سرعت پاشش و زاویه پاشش. این مقادیر بهینه هنگامی بدست آمد که زمان تزریق سوخت موتور هنگام کار با سوخت ویسکوزیته 4.305 میلی آمپر و دمای 48 درجه سانتیگراد به 500μs تنظیم شد.

کلید واژه ها

مهندسی شیمی

انرژی

مهندسی صنایع

مهندسی مکانیک

محفظه پاشش با حجم ثابت

موتور دیزل

سیستم تزریق

مازوت باقیمانده

مخلوط غنی

قطر متوسط Sauter

زاویه مخروط اسپری

طول اسپری

حجم اسپری

 

 

اثرات زاویه پاشش انژکتور بر روی ویژگی های احتراق و انتشار یک موتور دوگانه سوز گاز طبیعی (NG) - دیزل بر اساس CFD همراه با مدل جنبشی شیمیایی کاهش یافته

پیوندهای نویسنده صفحه بازپوشش را باز می کندژوئن شو Jianqin فو بJingping لیو Yinjie ما Shuqian وانگ Banglin دنگ جDongjian زنگ ب

https://doi.org/10.1016/j.apenergy.2018.10.040حقوق و محتوا دریافت کنید

نکات برجسته

مکانیسم جنبشی شیمیایی برای مطالعه احتراق و انتشار گازهای گلخانه ای موتور NG-diesel معرفی شد.

تأثیر زاویه پاشش در هر مرحله احتراق موتور NG-diesel به طور کمی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

حداکثر قدرت خروجی موتور NG-دیزل در نزدیکی زاویه پاشش 140 درجه سانتی نظر می رسد.

مدت زمان احتراق با افزایش زاویه پاشش از 60 درجه به 100 درجه در 1000 دور در دقیقه و 50 درصد بار بیشتر می شود.

CH 4 تولید گازهای گلخانه ای در 1000 دور در دقیقه و 100٪ بار تقریبا با تغییر زاویه پاشش غیر قابل تغییر می باشد.

چکیده

در این تحقیق ، از پویایی سیالات محاسباتی (CFD) همراه با مدل جنبشی شیمیایی کاهش یافته برای مطالعه روند احتراق و مشخصات آلایندگی یک موتور دوگانه سوز NG- دیزل در زوایای مختلف پاشش انژکتور استفاده شد. این مدل با داده های اندازه گیری شده فشار درون سیلندر ، میزان آزاد سازی حرارت (HRR) و انتشار (اکسید نیتروژن (NOx) ، هیدروکربن (HC) ، مونوکسید کربن (CO)) در موتور دوگانه سوز NG- دیزل تأیید شد. از مدلهای معتبر CFD برای بررسی روند فوری احتراق و انتشار گازهای گلخانه ای موتور دوگانه سوز NG- دیزل با تغییر زاویه پاشش استفاده شد. نتایج نشان داد که با افزایش زاویه پاشش از 60 درجه به 140 درجه ، اوج فشار سیلندر افزایش می یابد ، اما اگر زاویه پاشش به 160 درجه ادامه یابد ، اندکی کاهش می یابد. به جز شرایط 1000 دور در دقیقه و 50٪ بار ،شروع احتراق (SOC) ، CA50 ، 10-50٪ مدت احتراق ، CA90 ، 50-90٪ مدت زمان احتراق و 10-90٪ مدت زمان احتراق با افزایش زاویه پاشش از 60 درجه به 120 درجه کاهش می یابد و نوسانات جزئی را حفظ کنید زاویه پاشش از 120 درجه به 160 درجه افزایش می یابد. میزان انتشار NOx هنگامی افزایش می یابد که زاویه پاشش از 60 درجه به 140 درجه افزایش یابد و در صورت ادامه افزایش از 140 درجه به 160 درجه تغییر کمی کند. با این وجود ، متان نسوخته در 1000 دور در دقیقه و بار 100٪ تقریباً قابل تغییر نیست. هنگامی که زاویه پاشش بین 120 تا 160 درجه باشد ، انتشار CO در سطح پایین تری حفظ می شود. همه اینها داده های بصری و راهنمایی های نظری را برای بهبود عملکرد احتراق و انتشار گازهای گلخانه ای موتور دوگانه سوز NG-دیزل فراهم کرده اند.با افزایش زاویه پاشش از 60 درجه به 120 درجه ، 50-90٪ مدت زمان احتراق و 10-90٪ مدت زمان احتراق کاهش می یابد و با افزایش زاویه پاشش از 120 درجه به 160 درجه ، نوسانات جزئی را حفظ کنید. میزان انتشار NOx هنگامی افزایش می یابد که زاویه پاشش از 60 درجه به 140 درجه افزایش یابد و در صورت ادامه افزایش از 140 درجه به 160 درجه تغییر کمی کند. با این وجود ، متان نسوخته در 1000 دور در دقیقه و بار 100٪ تقریباً قابل تغییر نیست. هنگامی که زاویه پاشش بین 120 تا 160 درجه باشد ، انتشار CO در سطح پایین تری حفظ می شود. همه اینها داده های بصری و راهنمایی های نظری را برای بهبود عملکرد احتراق و انتشار گازهای گلخانه ای موتور دوگانه سوز NG-دیزل فراهم کرده اند.با افزایش زاویه پاشش از 60 درجه به 120 درجه ، 50-90٪ مدت زمان احتراق و 10-90٪ مدت زمان احتراق کاهش می یابد و با افزایش زاویه پاشش از 120 درجه به 160 درجه ، نوسانات جزئی را حفظ کنید. میزان انتشار NOx هنگامی افزایش می یابد که زاویه پاشش از 60 درجه به 140 درجه افزایش یابد و در صورت ادامه افزایش از 140 درجه به 160 درجه تغییر کمی کند. با این وجود ، متان نسوخته در 1000 دور در دقیقه و بار 100٪ تقریباً قابل تغییر نیست. هنگامی که زاویه پاشش بین 120 تا 160 درجه باشد ، انتشار CO در سطح پایین تری حفظ می شود. همه اینها داده های بصری و راهنمایی های نظری را برای بهبود عملکرد احتراق و انتشار گازهای گلخانه ای موتور دوگانه سوز NG-دیزل فراهم کرده اند.میزان انتشار NOx هنگامی افزایش می یابد که زاویه پاشش از 60 درجه به 140 درجه افزایش یابد و در صورت ادامه افزایش از 140 درجه به 160 درجه تغییر کمی کند. با این وجود ، متان نسوخته در 1000 دور در دقیقه و بار 100٪ تقریباً قابل تغییر نیست. هنگامی که زاویه پاشش بین 120 تا 160 درجه باشد ، انتشار CO در سطح پایین تری حفظ می شود. همه اینها داده های بصری و راهنمایی های نظری را برای بهبود عملکرد احتراق و انتشار گازهای گلخانه ای موتور دوگانه سوز NG-دیزل فراهم کرده اند.میزان انتشار NOx هنگامی افزایش می یابد که زاویه پاشش از 60 درجه به 140 درجه افزایش یابد و در صورت ادامه افزایش از 140 درجه به 160 درجه تغییر کمی کند. با این وجود ، متان نسوخته در 1000 دور در دقیقه و بار 100٪ تقریباً قابل تغییر نیست. هنگامی که زاویه پاشش بین 120 تا 160 درجه باشد ، انتشار CO در سطح پایین تری حفظ می شود. همه اینها داده های بصری و راهنمایی های نظری را برای بهبود عملکرد احتراق و انتشار گازهای گلخانه ای موتور دوگانه سوز NG-دیزل فراهم کرده اند.

کلید واژه ها

گاز طبیعی

موتور دوگانه سوز

CFD

زاویه اسپری

احتراق

آلایندگی

مخفف ها

ATDC

بعد از مرکز مرده بالا

BTDC

قبل از مرکز مرگ بالا

BTE

بازده حرارتی ترمز

CFD

دینامیک سیالات محاسباتی

CI

احتراق فشاری

CNG

گاز طبیعی فشرده

CR

نسبت تراکم

DPI

احتراق خلبان دیزل

ECU

واحد کنترل الکترونیکی

EVO

باز شدن شیر اگزوز

FPM

مدل انتشار شعله

منابع انسانی

سرعت انتشار گرما

HCCI

احتراق فشرده سازی بار همگن

NG

گاز طبیعی

PES

درصد تعویض انرژی

PRF

سوخت مرجع اولیه

RCCI

واکنش احتراق فشاری کنترل شده

SOC

شروع احتراق

TDC

مرکز مرده بالا

 

----------------------------------------------------

فرمول تولید روغن موتور+فرمول ساخت روغن موتور+روش تولید روغن موتور+روش ساخت روغن موتور+شیوه تولید روغن موتور+شیوه ساخت روغن موتور+چگونگی تولید روغن موتور

فرمول تولید کرم ضد آفتاب+فرمول ساخت کرم ضد آفتاب+روش تولید کرم ضدآفتاب+روش ساخت کرم ضد آفتاب+نحوه تولید کرم ضدآفتاب+نحوه ساخت کرم ضدآفتاب+آموزش تولید کرم ضدآفتاب+آموزش ساخت کرم ضدآفتاب

فرمول صابون مایع جهت تراشکاری+فرمولاسیون ضابون مایع+روش تولید ضابون مایع تراشکاری+ساخت صابون مایع صنعتی

Colored bitumen formula%فرمولاسیون قیر رنگی%روش تولید قیر رنگی%ساخت%فرمول تولید قیر رنگی%چگونگی ساخت قیر رنگی

Colored cement formult/فرمول سیمان رنگیa

Production of hammer paint,فرمول رنگ چکشی,فرمولاسیون رنگ چکشی

آشنایی با انواع بتونه/فرمولاسیون نوع های مختلف بتونه/فرمول بتونه/روش ساخت انواع مختلف بتونه

آموزش تولید ضد یخ گازوییل +بی بو سازی نفت+بی بو سازی گازوییل+تبدیل گازوییل به روغن+ساخت گریس از گازوییل

آموزش رایگان تولید تنباکو,راهکار ساخت طعم قلیون,آموزش تولید فاخر و نخل

روش تولید تگزاپن/فرمول ساخت تگزاپنN70/فرمولاسیون تگزاپن/تولید آسان تگزاپن

روش تولید ضد یخ و ضد جوش

روش تولید غذای ماهی

 

http://www.shimis.ir (به سایت اصلی مراجعه بفرمایید)

http://4mul.com/

http://chasb0ta100.blogfa.com/

www.shimis.ir

http://4mul.com/

www.sshimis.blogfa.com

www.formol4934.blogfa.com

http://afghan49.blogfa.com