فرمول رایگان تولید ادبولو | روش تولید ادبلو

امتیاز کاربران
ضعیفعالی 

فرمول رایگان تولید ادبولو | روش تولید ادبولو | نحوه تولید ادبلو |

 

_ آب دیونیزه 

_ اوره ( با خلوص بالا )

_ آمونیاک

 تولید کنندگان محترم و دارندگان ماشین های سنگین

فرمول آسان و اقتصادی ادبلو را فقط از ما بخواهید.

 

فرمول ادبلو

 

         ******************

 

ساختا دبولو

« شرکت ویلاتوس با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه ی ارایه فرمولاسیون تولید انواع محصولات آرایشی_بهداشتی / انواع شوینده های صنعتی‌ و خانگی _ کارواش / أنواع چسب / رنگ / تینر / حلال ها/  ابزار نقاشی و لوازم بازی از قبیل ، پاستل _ رنگ روغن _ گواش _ خمیر بازی _ اسلایم _ حباب ساز و......هزاران فرمول دیگر آماده همکاری با شما عزیزان میباشد..

 

 

فرمولاسیون شرکت ویلاتوس با کیفیت عالی و قابل رقابت با محصولات موجود در بازار ( دقیقاً همان فرمولاسیون) و توجیه اقتصادی بالا همراه با پشتیبانی یکساله و ۲۴ ساعته خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود.ما وظیفه خود می‌دانیم در تمام مراحل تولید فرمول و محصول مورد نظر شما به عنوان مشاور در کنار شما باشیم و شما را با خاصیت و نقش هر ماده اولیه محصول مورد نظر آشنا سازیم.به این گونه کیفیت و قیمت تمام شده محصول کاملاً در دست خود شما است.

 

ما بر این باور هستیم که بتوانیم دوستانی را که قصد راه اندازی تولید محصولی را دارند و ابتدای راه هستند و توانایی صرف هزینه‌های زیادی را ندارند به آنها آموزش دهیم چگونه با کمترین هزینه و حتی برای برخی محصولات تولید بدون نیاز به دستگاه را انجام دهند و رفته رفته از سود تولید، کار خود را گسترش دهند و تجهیز نمایند.

 

تمامی فرمولاسیون شرکت ویلاتوس ، چه آرایشی _ بهداشتی و چه محصولات شیمیایی ، دارای مجوز های لازم می‌باشند و در سطح استانداردهای لازم و مورد تأیید هستند و شما برای دریافت مجوز مشکلی نخواهید داشت.

 

ما در زمینه ارائه انواع چسب , اعم از [ چسب فرمالدهید ، فرمالدئید | چسب سیلیکون |چسب بادکنک | چسب چوب | چسب پی یو | چسب آهن | چسب پی وی سی | چسب موکت | اعلامیه | کفش | صنعتی | چسبهای پروتز مو ، مژه و ناخن و................ده ها نوع چسب دیگر، محصولات خودرویی [ ادبلو | واسکازین | شامپو کارواش / نانو / کف رنگی | شیشه شوی | واکس ها و......... ده‌ها محصول  دیگر مقتدرانه و هم سطح برند های برتر و مشهور موجود در بازار پیش رفته آمده ایم..

 

«  با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین فرمولاسیون را تنها از ما بخواهید.جهت دریافت فرمولاسیون و راهنمای تولید با ما در تماس باشید..

 

با صبر و شکیبایی ،پشتیبان و پاسخگوی شما خواهیم بود »

 

 

    **********************

 

_ ادبلو چیست ؟ 

 

AdBlue® یک مخلوط مایع اگزوز دیزل (DEF) است که در همه موتورهای دیزل سنگین تولید شده پس ازتولید آن برای   اکثر موتورهای دیزلی خودروهای تجاری و خودروهای تجاری ساخته شده مورد استفاده قرار میگیرد. - عمدتاً در مدل های مطابق با استاندارد یورو 6 استفاده می شو . AdBlue® یک افزودنی سوخت نیست زیرا پس از احتراق به گاز اگزوز اضافه می شود.  

 

AdBlue® انتشار اکسید نیتروژن (NOx) را کاهش می دهد.

_ اکسید نیتروژن یک گاز مضر است که می تواند به سیستم تنفسی انسان آسیب برساند، عملکرد ریه ها را کاهش دهد، قرار گرفتن در معرض آلرژن را افزایش دهد و خطر ابتلا به بیماری های تنفسی را افزایش میدهد. تشکیل ذرات ریز آلودگی و ازن زمین را ترویج می کند - هم برای سلامتی و هم برای پوشش گیاهی مضر است. 

_ به همین دلایل است که دولت ها محدودیت هایی را برای انتشار NOx خودروها تعیین می کنند و استفاده از AdBlue را ترویج می کنند. این امر کیفیت هوا را بهبود می بخشد و خطر بیماری و مرگ ناشی از آلودگی گازوئیل را کاهش می دهد. 

_ عبارت AdBlue یک علامت تجاری جهانی از اتحادیه آلمان صنعت خودرو (VDA) است که مربوط به DEF تولید شده مطابق با مشخصات ISO 22241 است. 

 

            **********************************

 

_ اAdBlue از چه چیزی ساخته شده است؟

این محصول از مخلوطی بی رنگ از اوره با خلوص بالا (32.5٪) و آب دیونیزه (67.5٪) ساخته شده است، همانطور که در استاندارد ISO 22242 آمده است. اوره حاوی آمونیاک است. ماده فعال AdBlue که با NOx واکنش داده و آن را قبل از ورود به جو خنثی می کند. 

 

 

 _ ادبلو چه کاری انجام می دهد؟ چگونه کار می کند؟ 

این محصول در کنار سیستم‌های کاهش کاتالیزوری انتخابی موتور خودرو (SCR) برای کاهش انتشار اکسید نیتروژن (NOx) اگزوز کار می‌کند. خودروهایی که از فناوری کنترل آلایندگی فعال استفاده می کنند معمولاً می توانند با استفاده از «SCR» یا «آبی» در نام مدل خود شناسایی شوند.  

_ پس از عبور گاز خروجی از فیلتر ذرات دیزل هنگام ورود به مبدل کاتالیزوری SCR از طریق یک سیستم کنترل دوز در آن اسپری شده و مخلوط می شود.

در اینجا، آمونیاک موجود در اوره با NOx در جریان اگزوز واکنش می دهد و آن را خنثی می کند تا نیتروژن بی ضرر (N2) و بخار آب (H2O) را تشکیل دهد، در حالی که مصرف سوخت کل را 2-6٪ کاهش می دهد.  

 

_ سیستم های AdBlue و SCR بسیار موثر هستند و  انتشار NOx  را تا 90٪،  انتشار هیدروکربن و مونوکسید کربن  را 50-90٪ و انتشار ذرات را تا 30-50٪ کاهش می دهند. 

              *******************************

 

_ آیا همه ادبلو ها ( AdBlue )یکسان هستند؟

در حالی که نام‌های مختلفی برای ادبلو وجود دارد، مانند « Bluedef، BlueTec » و غیره، همه مخلوط‌ها باید دارای محلول یکسانی از 32.5 درصد اوره و 67.5 درصد آب یونیزه‌شده باشند.

برای برآورده کردن این الزامات می توان با اطمینان به برند انجمن صنعت خودرو آلمان اعتماد کرد، در حالی که دیگران ممکن است نتوانند.

_ شما نباید به جای ادبولو از آب استفاده کنید. « VDA » خاطرنشان می کند  که خودروها نباید از محلول های اوره استفاده کنند که با علامت تجاری AdBlue مشخص نشده است.

اگرچه ارزان هستند، اما می توانند خطرناک باشند، به موتور آسیب برسانند، روی فرمان تأثیر بگذارند و به مبدل کاتالیزوری SCR آسیب برسانند، بنابراین همیشه بهتر است از ادبلو های معتبر و با نام تجاری استفاده کنید.

 

 

_ آیا ماشین من به ادبلو ها نیاز دارد؟

اگر ماشین شما دیزلی است، احتمال زیادی وجود دارد که به ادبلو نیاز داشته باشد. اگر مطمئن نیستید، به دفترچه راهنمای وسیله نقلیه خود مراجعه کنید یا درپوش پرکننده را که در کنار پرکننده سوخت، زیر کاپوت یا در صندوق عقب خودرو قرار دارد، جستجو کنید.

 

 

_ ادبلو تا چه مدت دوام می آورد و چه مقدار ادبولو  باید استفاده کرد؟

اگر نمی‌دانید ادبلو چقدر دوام می‌آورد و چقدر باید در وسیله نقلیه خود استفاده کنید، سرعت تخلیه این محصول شما حدود 1 لیتر برای هر 350 تا 600 مایل است.

سرعت دقیقی که باید ادبلو خود را با آن شارژ کنید به اندازه موتور وسیله نقلیه شما، سبک رانندگی شما و اندازه مخزن آن در خودرو بستگی دارد که اندازه آن بین 5 تا 20 لیتر متغیر است.  

ظ

 

_ آیا تمام ادبلو ها یکسان هستند؟ آیا انواع مختلفی وجود دارد؟  

در حالی که نام‌های مختلفی برای ادبولو وجود دارد، مانند Bluedef، BlueTec و غیره، همه مخلوط‌ها باید دارای محلول یکسانی از [  32.5 درصد اوره و 67.5 درصد آب یونیزه‌شده ] باشند. برای برآورده کردن این الزامات می توان با اطمینان به برند ادبلو انجمن صنعت خودرو آلمان اعتماد کرد، در حالی که دیگران ممکن است نتوانند. 

_ هرگز نباید به جای AdBlue از آب استفاده کنید، و  VDA خاطرنشان می کند  که وسایل نقلیه نباید از محلول های اوره استفاده کنند که با علامت تجاری AdBlue مشخص نشده است. اگرچه ارزان هستند، اما می توانند خطرناک باشند، به موتور آسیب برسانند، روی فرمان تأثیر بگذارند و به مبدل کاتالیزوری « SCR »آسیب برسانند، بنابراین همیشه بهتر است از ادبلو معتبر و با نام تجاری استفاده کنید. 

 

               ********************************

 

_ آیا ماشین من به  ادبلو نیاز دارد؟ 

_ اگر ماشین شما دیزلی است، احتمال زیادی وجود دارد که به ادبلو نیاز داشته باشد. اگر مطمئن نیستید، به دفترچه راهنمای وسیله نقلیه خود مراجعه کنید یا درپوش پرکننده را که در کنار پرکننده سوخت، زیر کاپوت یا در صندوق عقب خودرو قرار دارد، جستجو کنید.

 

_ رانندگی بدون ادبلو غیرممکن است - موتور شما روشن نمی‌شود و یک اعلان با ذکر «ادبلو خالی است» خواهید دید. هنگامی که مخزن AdBlue شما رو به اتمام است، یک اعلان ظاهر می شود. 

اکثر خودروهای دیزلی بسته به موتور هر 3000 تا 4000 مایل نیاز به شارژ ادبلو دارند. دفترچه راهنمای وسیله نقلیه خود را برای یک شکل خاص برای مدل و مدل خود بررسی کنید. 

 

 _ اAdBlue چقدر انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد؟

ادبلو به طور کلی برای کاهش انتشار NOx بیش از 90٪ در نظر گرفته می شود که آن را به ابزاری حیاتی برای بهبود کیفیت هوا و مبارزه با مسائل زیست محیطی تبدیل می کند..

_ اگر خودروی شما نام مدل دارای کلمات "SCR" یا "آبی" است و اگر خودرو توسط یک سازنده اروپایی تولید شده باشد، احتمال استفاده از فناوری ادبلو بیشتر است.

 

 

_ نقطه انجماد ادبلو چیست ؟

ادبلو می‌تواند در دمای زیر ۱۱- درجه سانتی‌گراد منجمد شود، اما معمولاً به دلیل گرمای موتور در شرایط سرد زمستان، بدون تغییر در غلظت یا اثربخشی، ذوب می‌شود.

_ اگر در شرایط بسیار سرد رانندگی می‌کنید، می‌تواند ایده خوبی باشد که یک بطری ادبلو مایع را در وسیله نقلیه خود نگه دارید تا در صورت یخ زدگی باک را پر کنید - سیستم‌های گرمایش خودکار می‌توانند تا 20 دقیقه طول بکشد تا مخازن AdBlue منجمد را آب کنند.

 

 

 

آیا ادبولو خورنده، سمی یا خطرناک است؟

این محصول ، محلول در آب، زیست تخریب پذیر و غیرخطرناک است، اما در واقع صورت تماس باید کاملاً بشویید، از بخارات ادبلو اجتناب کنید و سطوحی را که در تماس هستند تمیز کنید، زیرا به مواد خاصی خورنده اندکی است. ..

 

        *********************

 

به دلیل تأثیر جنگ اوکراین بر تولید آمونیاک و اوره در اروپا، عملیات در این دو نیروگاه به طور موقت محدود شد.

اگرچه قیمت گاز در اروپا همچنان بالاست. اصلاحات اخیر در بازارهای انرژی و آمونیاک/ اوره به این معنی است که اکنون امکان شروع مجدد تولید در این نیروگاه ها وجود دارد.

_ علیرغم هزینه های بالای انرژی، یارا به تولید AdBlue و NoxCare40 در کارخانه Brunsbuttel خود در آلمان و Sluiskil در هلند ادامه داده است و به طور کلی از طریق شبکه پایانه منحصر به فرد خود به بازارها بدون وقفه خدمات ارائه کرده است.

 

_ نظرات شرکت‌کنندگان در صنعت که عمدتاً بر واردات از تامین‌کنندگان تحریم شده تکیه می‌کنند، مقامات دولتی را به ابراز نگرانی نسبت به عرضه AdBlue به ویژه سوق داده است. با این حال، کارخانه‌های Le Havre و Ferrara هر دو جزئی از راه‌اندازی تامین یارا برای AdBlue، NoxCare40 و اوره فنی هستند و افزودن این ظرفیت باید هرگونه نگرانی در مورد در دسترس بودن محصول را کاهش دهد.

یارا بر تعهد خود برای عرضه محصولاتی که برای یک جامعه مدرن حیاتی هستند، می ایستد.

می دانیم که نگرانی های قابل توجهی در مورد در دسترس بودن وجود دارد، و حتی اگر برخی از کشورها ممکن است با وقفه های کوتاه مدت عرضه مواجه شوند، ما معتقدیم که قادر خواهیم بود نیازهای بازار را با ظرفیت های لو هاور و فرارا پوشش دهیم.

 

_ با توجه به قیمت‌های نسبتاً پایین‌تر بنزین و بهبود شرایط عملیاتی، یارا در نظر دارد NoxCare40 و AdBlue را به صورت ماهانه با یک تجدید نظر در اواسط ماه برای رسیدگی به تغییرات احتمالی در قیمت‌گذاری و شرایط گاز، قیمت گذاری کند.

 

                *******************************

اAdBlue چیست؟

 

این ماده ( AdBlue ) یک مایع خروجی گازوئیل است که در وسایل نقلیه با فناوری کاهش کاتالیزوری انتخابی (SCR) برای کاهش گازهای مضر منتشر شده در جو استفاده می شود. AdBlue یک محلول 32.5٪ از اوره با خلوص بالا و مصنوعی در آب غیر معدنی است. این یک مایع قابل استفاده است.

_ محصول AdBlue یارا دارای گواهینامه ISO 22241 (ISO 22241-1, ISO 22241-2, ISO 22241-3) می باشد.

_ این استاندارد بین المللی از وسیله نقلیه شما در برابر آلودگی محافظت می کند که می تواند باعث آسیب جدی شود. استفاده از محلول اوره با کیفیت نادرست یا پایین که از این استانداردها پیروی نمی کند، تعمیرات پرهزینه ای را به دنبال دارد.

 این محصول در برخی کشورها مانند برزیل ARLA32 نام دارد .

و در ایالات متحده این محصول DEF (مایع اگزوز دیزل) نام دارد.

وسایل نقلیه با فناوری SCR دارای مخزن جداگانه ای هستند که با AdBlue پر شده است. سپس به لوله اگزوز، جلوی کاتالیزور SCR، پایین دست موتور تزریق می شود. 

 

با گرم شدن در اگزوز، به آمونیاک و CO2 تجزیه می شود. هنگامی که NOx از اگزوز موتور در داخل کاتالیزور با آمونیاک واکنش نشان می دهد، مولکول های مضر NOx در اگزوز به نیتروژن و آب بی ضرر تبدیل می شوند که از لوله دم به عنوان بخار آزاد می شوند...

 

ادبلو نامی است که در سطح بین المللی برای افزودنی توسعه یافته برای بخش های شیمیایی و موتوری استفاده می شود.

_ این یک محلول آبی با خلوص بسیار بالا، 32.5٪ از اوره (حداقل 31.8٪ - حداکثر 33.3٪) است که اکسیدهای نیتروژن را با احیای شیمیایی به نیتروژن (N2) و بخار آب (H2O) تبدیل می کند.

 

_ محتوای فلزات مختلف برای اینکه مبدل کاتالیزوری آلوده نشود نباید از 0.2 میلی گرم بر کیلوگرم برای هر یک از آنها تجاوز کند. این بدان معناست که ادبلو را نمی توان با اوره مورد استفاده در کشاورزی جایگزین کرد. استانداردهای ترکیب و کیفیت توسط DIN 70070 تنظیم می شود.

ادبلو یک محصول مصنوعی بی بو و بی رنگ است: از آنجایی که نه قابل اشتعال و نه سمی است، ماده خطرناکی محسوب نمی شود.

 

_ اصل اساسی کاهش کاتالیزوری اکسیدهای نیتروژن

فن آوری SCR از اوایل دهه 80 در نیروگاه های حرارتی و سوخت فسیلی، توربین های گازی، موتورهای دیزلی لوکوموتیو و واحدهای بزرگ نیروی دریایی مورد استفاده قرار گرفته است.

در همه این کاربردها احتراق با هدف دوگانه دستیابی به عملکرد بهبود یافته و کاهش مستقیم انتشار ذرات بهینه شده است. پس از تصفیه بر اساس یک اصل ساده است:

_ واکنش شیمیایی آمونیاک (NH3) با اکسیدهای نیتروژن NO و NO2 برای تولید دو ماده بی ضرر - بخار آب (H2O) و نیتروژن (N2).

 

اینها فرمولهای مربوطه هستند:

 

NO + NO2 + 2 NH3 2 N2 + 3 H2O

 

و برای هر اکسیژن باقیمانده موجود در گازهای خروجی

 

4 NO + O2 + 4 NH3 4 N2 + 6 H2O

 

6 NO2 + 8 NH3 7 N2 + 12 H2O

 

_ در آمونیاک سیستم های بسیار بزرگ مستقیماً از مخازن تحت فشار گرفته می شود. در مورد وسایل نقلیه جاده ای، استفاده از آمونیاک خالص مورد مطالعه قرار گرفته است، اما در نهایت به دلیل مشکلات ذخیره سازی آن در کامیون ها و در ایستگاه های پر کردن مجدد، کنار گذاشته شد.

_ روش نرمال اوره به شکل محلول - AdBlue - به دو دلیل ارجحیت داشت:

این محصول جزء مواد خطرناک طبقه بندی نمی شود، در صورت ریزش خطری وجود ندارد و نگهداری آن هم در داخل وسایل نقلیه و هم در حمل و نقل آسان است. محل، با وجود محدودیت در تبلور آن در دمای کمتر از -11 درجه سانتیگراد است....

 

 

خودروسازان باید از تعداد زیادی از قوانین پیروی کنند که هدف عمده آنها رسیدگی به نگرانی های زیست محیطی است. جدیدترین مجموعه مقررات آلایندگی، معروف به یورو 6 ، چالشی بزرگ برای موتورهای دیزلی است. یکی از اهداف اصلی کاهش انتشار اکسید نیتروژن است.

 

_ این فناوری به عنوان کاهش کاتالیزوری انتخابی یا « SCR » شناخته می شود. علیرغم اینکه اخیراً به طور گسترده در خودروهای دیزلی مورد استفاده قرار گرفته است، چندین دهه است که وجود داشته است. این فرآیند شامل تزریق مقادیر دقیق مایع به سیستم اگزوز و خنثی کردن انتشارات مضر از طریق یک واکنش شیمیایی است.

 

                 ***************************

 

_ ادبلو چگونه کار می کند؟

برای رعایت مقررات یورو 6، بسیاری از خودروهای دیزلی جدید که از سال 2016 ساخته شده اند، از فناوری SCR برای تزریق مقادیر کمی ادبولو ( AdBlue ) به گازهای خروجی خودرو استفاده می کنند.

هنگامی که این محلول با گازهای خروجی اگزوز ترکیب می شود، اکسیدهای مونو نیتروژن مضر موجود در اگزوز دیزل را تجزیه می کند. این فناوری برای مدت طولانی در اتوبوس ها و کامیون های سنگین مورد استفاده قرار گرفته است، بنابراین کارایی آن به اثبات رسیده و قابلیت اطمینان آن بهتر از همیشه است.

 

 

_ آیا ادبلو بر مصرف سوخت تأثیر می گذارد؟

سازندگان هنوز هیچ داده ای منتشر نکرده اند که نشان دهد AdBlue تأثیر نامطلوبی بر مصرف سوخت دارد. ارقام اقتصادی برای یک خودروی دیزلی جدید در حال فروش در بریتانیا در هر صورت تأثیر استفاده از AdBlue را تعیین می کند...

 

      ***********************

 

 

ادبلو ( AdBlue ) را از کجا بخرم؟

 

این محصول توسط پمپ بنزین ها، گاراژها، مغازه های لوازم جانبی موتور، خرده فروشان آنلاین و حتی برخی از سوپرمارکت ها فروخته می شود...

_ این به طور گسترده در ظروف 1.5، 5 و 10 لیتری موجود است. بسته‌های کوچک‌تر دارای یک گردن با طراحی ویژه هستند که به شما امکان می‌دهد تا مخزن را بدون خطر ریزش پر کنید، حتی اگر قیف ندارید.

با در دسترس بودن بطری‌هایی که به راحتی پر می‌شوند، ایده خوبی است که یک ظرف کوچک AdBlue همراه داشته باشید تا در صورت لزوم آماده باشید.

 

 

_ ادبلو چقدر دوام می آورد؟

 

میزان استفاده از AdBlue به موتور و میزان اقتصادی شما بستگی دارد.

مصرف معمولی حدود یک لیتر ادبلو در هر 600 مایل است ، اما می تواند به یک لیتر در هر 350 مایل برسد.

_ اندازه باک نیز متفاوت است، بنابراین بسته به ماشین و سبک رانندگی خود می‌توانید بین 3000 تا 12000 مایل را دوباره پر کنید.

این بدان معناست که اکثر رانندگان باید مخزن AdBlue خود را حداقل یک بار بین بازدیدهای معمولی از نمایندگی، شارژ کنند...

 

 

_ کاهش کاتالیستی انتخابی (SCR) چیست؟

 

کاهش کاتالیزوری انتخابی نام علمی است که باعث می شود AdBlue تیک بزند. هنگامی که موتور دیزل ماشین شما کار می کند، مقادیر کمی AdBlue به اگزوز ریخته می شود، آمونیاک موجود در مایع با گازهای مضر NOx واکنش نشان می دهد و به نیتروژن و آب تبدیل می شود. 

 

_ ادبلو ( AdBlue ) از چه چیزی ساخته شده است؟

اAdBlue از حدود ⅔ آب دیونیزه شده و ⅓ اوره با خلوص بالا ساخته شده است - دومی حاوی آمونیاک است که گازهای NOx را قبل از رها شدن در جو خنثی می کند. با وجود این، این یک افسانه است که ادرار - که حاوی اوره نیز هست - می تواند جایگزین AdBlue شود. علاوه بر این که بسیار ناخوشایند است، اگر بخواهید مخزن AdBlue آن را با محتویات مایع توالت پر کنید، احتمالاً به خودروی خود آسیب زیادی وارد خواهید کرد. 

 

ماشین من چقدر AdBlue استفاده خواهد کرد؟

مصرف AdBlue از وسیله نقلیه ای به وسیله نقلیه دیگر متفاوت است. اما - مانند مصرف سوخت - هرچه سریعتر رانندگی کنید، AdBlue بیشتری خواهید سوزاند.

بیشتر مخازن ادبلو حدود 10 لیتر یا بیشتر گنجایش دارند، بنابراین اکثر رانندگان معمولی متوجه خواهند شد که AdBlue - مانند شستشوی صفحه نمایش - در سرویس سالانه شارژ می شود ، اما اگر مسافت کمتری را رانندگی کنید، احتمالاً حداقل به یک بار شارژ کردن نیاز خواهید داشت...

 

       **********************

 

_ تولید‌ ادبلو بدون دستگاه RO چگونه است ؟

_ چگونه ادبلو بدون تجهیزات تولید کنیم؟

_ فرمول تولید ادبولو

_ فرمولاسیون تولید مایع ادبلو 

_ ادبلو چگونه عمل میکند ؟

_ نحوه‌ی عملکرد ادبلو در خودروهای دیزلی چگونه است؟

_ آیا استفاده از ادبلو در کاهش سوخت موثر است؟

_ چگونه اخطار چراغ چک ماشین سنگین را خاموش کنیم .

_ تولید ادبلو به ساده ترین شکل ممکن

_ تهیه مواد اولیه جهت تولید ادبلو

_ تجهیزات لازم جهت تولید ادبلو با کیفیت عالی

_ میزان فضا و سرمایه جهت تولید ادبلو دیزلی

_ بازار فروش ادبلو چگونه است ؟

_ آموزش مرحله‌ به مرحله تولید‌ ادبلو / آموزش آنلاین و حضوری / فایل pdf.

_ راه اندازی خط تولید ادبلو /مشاوره و پشتیبانی یکساله

راه اندازی خط تولید ادبلو جهت ماشین های سنگین

راهکار ساخت ادبلو

روش تولید ادبلو

فرمول شامپو اتومبیل مخصوص کارواش+فرمولاسیون شامپو کارواش خودرو+روش ساخت شامپو خودرو+تولید شامپو نانو کارواش+شامپو نانو بدون آب

تعدیل قیمت واکس داشبرد با حفظ کیفیت

تولید پوشش سنگ+طریقه ساخت واکس سنگ+واکس نما+فرمول پوششی جهت انواع سنگ+فرمولاسیون پوشش دهنده سنگ

طریقه ساخت واکس لاستیک غلیظ و معمولی

فرمول رایگان واکس داشبرد/فرمولاسیون واکس داشبرد غلیظ/روش تولید واکس داشبرد/ساخت واکس داشبرد