فرمولاسیون رایگان تولید مایع اگزوز دیزل(ادبلو)

امتیاز کاربران
ضعیفعالی 

فرمولاسیون تولید ادبلو بدون دستگاه |

 

_ آب دیونیزه 

_ اوره ( با خلوص بالا )

_ آمونیاک

 

فرمول رایگان تولید ادبلو | فرمول تولید ادبولو | روش تولید ادبولو | نحوه تولید ادبلو |

        *********************

ادبلو

 

گفتاری صمیمانه »

 

عرض ادب و احترام خدمت دوستان عزیز :

لازم دانستیم سخنی با شما داشته باشیم ، بسیار زیاد و به کرار شاهد ضرر و زیان دوستان به دلیل خریداری فرمولاسیون محصولات مورد نیاز خود از سایت های زرد هستیم ، و این موضوع بسیار ناراحت کننده است ، صد در صد دوستانی که از این سایت ها خرید انجام می‌دهند بر این باور هستند که قیمت فرمولاسیون بسیار ارزان است و از هزینه های آنها کاسته می‌شود؛ اما باید گفت چنین فرمولاسیونی ، نه صرفه اقتصادی دارند ، نه کیفیت خوبی دارند و نه اینکه شرکت مورد نظر پاسخگوی شماست ، و پشتیبانی ندارند ؛ همچنین متحمل ضرر زیادی جهت تامین مواد اولیه خواهید شد... بنابراین فرمولاسیون مورد نیاز خود از شرکت های معتبر تهیه بفرمایید..پس از دریافت فرمولاسیون پشتیبانی شرکت بسیار مهم و حائز اهمیت است.

تولید ادبلو رایگان

 

شرکت ویلاتوس با مهندسین زبده و مجرب آماده همکاری با شما سروران گرامی می‌باشد..ما میتوانیم در تمام زمینه ها از جمله ؛

محصولات خودرویی / شوینده کارواش / ادبلو و محصولات پتروشیمی /انواع چسب ها / رنگ ها / تینر ها / اوکتان بوستر و محصولات پتروشیمی / محصولات محافظت خودرو /محصولات شوینده ،خانگی و صنعتی / آرایشی و بهداشتی / مواد غذایی و نگهدارنده ها/ گرانول های خوراکی دام و طیور / محصولات بازی کودکان از جمله اسلایم ،خمیر بازی سبک و سنگین / و ....... ده ها حوزه دیگر ، با شما همکاری‌ داشته باشیم...

تیم حرفه ای شرکت ویلاتوس با پشتیبانی یکساله و ۲۴ ساعته آماده پشتیبانی و مشاوره‌ خدمت شما عزیزان می‌باشد.

جهت دریافت فرمولاسیون و راهنمای تولید ، با ما در تماس باشید.....  

                                          ???? موفق و پیروز باشید ????

 

       ***********************

فرمولاسیون

 

اAdBlue چیست؟

 

ادبلو ( AdBlue ) یک محلول اوره مصنوعی خالص و بی رنگ است که با مشخصات دقیق از ترکیب آلی اوره و آب غیر معدنی خالص تولید می شود. اگرچه ممکن است این فرمول ساده به نظر برسد، اما بسیار مهم است که ادبلو تحت سخت ترین شرایط تولید شود تا از خلوص آن اطمینان حاصل شود.

_ حفظ این خلوص در طول فرآیند توزیع و فرآیند ذخیره‌سازی تا زمانی که محصول به مقصد نهایی خود برسد: مخزن ادبلو خودرو و سیستم تزریق اگزوز آن بسیار مهم است. بدون خلوص اساسی، سیستم SCR نقش خود را به درستی انجام نمی دهد و خطر زیادی وجود دارد که تجهیزات کاهش آلایندگی خودرو آسیب ببینند.

 

 

_ چرا به ادبلو نیاز داریم؟

ادبلو یک عنصر ضروری برای اطمینان از این است که وسیله نقلیه شما که مجهز به سیستم SCR (کاهش کاتالیستی انتخابی) است، همیشه سطوح قانونی لازم برای انتشار گازهای خروجی اتحادیه اروپا را برآورده می کند. به عبارت ساده، AdBlue در مقادیر اندازه گیری شده به گازهای خروجی خودروی شما تزریق می شود و با کمک مبدل کاتالیزوری، گاز سمی اگزوز، NOx، را به دو ماده بی ضرر - نیتروژن و بخار تبدیل می کند.

_ نتیجه این فرآیند کاهش قابل توجهی در انتشار ماده مضر اکسید نیتروژن (NOx) است

 

_ اگر از AdBlue آلوده استفاده کنیم چه مشکلی وجود دارد؟

ادبلو یک محصول شیمیایی بسیار خالص است و خلوص آن باید در هر مرحله از تولید و جابجایی محافظت شود. اگر ادبلو از طریق روش‌های نگهداری و جابجایی ضعیف آلوده شود، سیستم SCR به درستی کار نمی‌کند، زیرا سیستم SCR به هرگونه ناخالصی در ادبلو حساس است و این می‌تواند به این معنی باشد که وسیله نقلیه شما غیرقانونی کار می‌کند.

_ علاوه بر این، ادبلو آلوده به سیستم SCR آسیب می رساند و بنابراین هرگونه ادعای گارانتی مربوط به سیستم تزریق اگزوز SCR خودرو یا کاتالیزور را بی اعتبار می کند.

 

_ چگونه می توانیم مطمئن شویم که از ادبلو مناسب به روش درست استفاده می کنیم؟

در مرحله اول، ادبلو را فقط از تامین کنندگانی تهیه کنید که دارای مجوز VDA برای تولید و/یا عرضه محصول هستند. این محصول دارای مشخصاتی است که مطابق با ISO22241 جهانی توافق شده است و این الزامات را بر عهده تولیدکنندگان و توزیع کنندگان ادبلو می گذارد تا خلوص محصول را از منبع تولید از طریق فرآیند توزیع و در طول ذخیره سازی تضمین کنند. VDA مجوزهایی را برای تولیدکنندگان و تامین کنندگان AdBlue صادر می کند که آنها را قادر می سازد از علامت تجاری AdBlue استفاده کنند...

 

         **********************

 

 

_ چرا به موتورهای خود اوره اضافه می کنیم؟

_  اوره از کجا می آید؟

 به آن AdBlue ، DEF (یا مایع اگزوز دیزل - DEF)، ARLA32 ، AUS32 گفته می شود، اما تفاوت بین همه این نام ها چیست؟

_ آیا تفاوتی بین اوره کشاورزی، اوره برای تصفیه دود نیروگاه و AGU درجه خودرو وجود دارد؟

_ من یک کاربر سنگین AdBlue هستم، آیا می توانم آن را خودم تولید کنم؟

_ آیا سودآور است؟ 

این ها سوالاتی هستند که ممکن است در مورد ادبولو ایجاد شود.

 

_ تنها در چند سال ادبلو  پس از سوخت به مهمترین سیال در صنعت حمل و نقل تبدیل شده است. برای کارکرد ماشین ها، تراکتورها، کامیون ها و حتی قطارها و قایق ها ضروری است. همچنین در نیروگاه های حرارتی، ژنراتورها یا کارخانه ها استفاده می شود. این مایع مصنوعی برای محیط زیست مفید است.

 

1. اوره از کجا می آید؟

ادبلو از 32.5٪ اوره و 67.5٪ آب غیر معدنی تشکیل شده است. اوره یک محصول مصنوعی است که از آمونیاک به دست می آید. BASF اولین شرکتی بود که در سال 1922 اوره را به صورت صنعتی تولید کرد.

اوره به طور طبیعی در ادرار انسان و حیوانات نیز وجود دارد. سپس اوره به گلوله یا گرانول تبدیل می شود که می تواند در کشاورزی یا برای ساخت AdBlue استفاده شود.

 

 

2. اAdBlue چگونه ساخته می شود؟

ادبلو محلول آبی اوره است. برای تهیه آن به آب و اوره نیاز دارید. ابتدا آب به طور گسترده تصفیه می شود تا هرگونه ناخالصی از بین برود و رسانایی کم حاصل شود. این فرآیند گسترده دمینرالیزاسیون را می توان با اسمز معکوس انجام داد. سپس اوره به میزان 32.5 کیلوگرم اوره برای 67.5 کیلوگرم آب یا نسبت 32.5 درصد اوره به آب وارد می شود.

_  سپس مخلوط را می توان به مخزن ذخیره سازی منتقل کرد یا مستقیماً در قوطی، بشکه، IBC یا حتی در یک تانکر بسته بندی کرد. AdBlue باید بر اساس ISO 22241 تولید شود. برند AdBlue خود متعلق به اتحادیه آلمان صنعت خودرو (VDA) است. این ارتباط است که به دنبال به روز رسانی استاندارد DIN 70070 و استاندارد ISO 22241 است که بر ساخت AdBlue حاکم است.

 

_ محلول اوره برای تصفیه دودهای صنعتی ممکن است ترکیب متفاوتی داشته باشد: برای مثال 36٪ یا 40٪ اوره. در این حالت دیگر استاندارد ISO 22241 رعایت نمی شود...

 

 

_ ادبلو چیست؟

_ ادبلو برای چه مواردی استفاده می شود؟

_ ادبلو از چه مقررات انتشار پیروی می کند؟

_ مقررات یورو 6 چیست؟

_ کدام خودروها از AdBlue Fluid استفاده می کنند؟

_ ادبلو در کشاورزی

_ ماندگاری مایع AdBlue چقدر است؟

_ آیا ادبلو قابل اشتعال است؟

_ آیا ادبلو می تواند منجمد شود؟

_ چگونه می توانم تخمین بزنم که چقدر AdBlue برای ناوگان خود نیاز دارم؟

_ کجا می توانم یک تامین کننده ادبلو پیدا کنم ؟

 

_ ادبلو خود سوخت یا افزودنی سوخت نیست. این یک مایع خروجی اگزوز است که مخزن مخصوص به خود را دارد و کاملاً جدا از سوخت وسیله نقلیه شما ذخیره می شود.

_ به طور خلاصه، ادبولو در اصل اوره مایع است.

از 67.5 درصد آب یونیزه و 32.5 درصد اوره تشکیل شده است. هنگامی که موتور گرم می شود، مایع AdBlue داغ می شود و آمونیاک آزاد می کند که به عنوان کاتالیزور عمل می کند.

آمونیاک باعث یک واکنش شیمیایی می شود که اکسید نیتروژن را به آب و نیتروژن - دو ماده کاملاً بی ضرر - تبدیل می کند. سپس این گازها به عنوان گازهای خروجی از اگزوز خارج می شوند و آسیب وارد شده به محیط زیست توسط وسایل نقلیه دیزلی را کاهش می دهند.

_ وقتی وسیله نقلیه شما سرویس می شود، مایع AdBlue باید پر شود. با این حال، شما به احتمال زیاد نیاز خواهید داشت یک یا دو بار آن را بین سرویس بعدی خود شارژ کنید تا با استانداردهای آلایندگی مطابقت داشته باشید. درپوش پرکننده آبی معمولاً نشان می‌دهد که مایع AdBlue باید کجا برود، اما همیشه ابتدا به دفترچه راهنمای خودرو خود مراجعه کنید زیرا ممکن است خودروهای دیزلی قدیمی‌تر به AdBlue نیاز نداشته باشند.

ادبلو  یک مایع بی رنگ است که از مخلوط اوره با خلوص بالا (32.5٪) و آب دیونیزه (67.5٪) ساخته می شود. این محلول جزء ضروری فناوری کاهش کاتالیزوری انتخابی (SCR) است که یکی از موثرترین سیستم‌ها برای کاهش سطح اکسید نیتروژن در دودهای خروجی توسط موتورهای دیزلی است.

_ اکسید نیتروژن یکی از مضرترین آلاینده هایی است که از موتورها ساطع می شود، زیرا با سایر گازهای موجود در جو واکنش می دهد و ذرات کوچک و ازن را تشکیل می دهد که هر دو می توانند به بافت حساس ریه در انسان و حیوانات آسیب برسانند.

 

_ هنگامی که موتور سوخت را می سوزاند، مایع ادبلو  به کاتالیزور کاهش کاتالیزوری انتخابی تزریق می شود تا اکسید نیتروژن را به مخلوطی از نیتروژن و بخار آب کمتر مضر تبدیل کند. این محلول در مخزن خود جدا از گازوئیل ذخیره می شود، قبل از اینکه توسط یک سیستم کنترل دوز به گاز خروجی اگزوز اضافه شود که به اندازه کافی ادبولو را تامین می کند تا 2 تا 6 درصد از کل مصرف سوخت را تامین کند.

_ در مبدل کاتالیزوری SCR، اوره موجود هنگام گرم شدن تبدیل به آمونیاک می شود و با اکسید نیتروژن موجود در انتشار واکنش می دهد تا آلاینده ها را به [ نیتروژن، آب و مقدار کمی دی اکسید کربن ] تبدیل کند - عناصری که از قبل برای هوایی که تنفس می کنیم طبیعی هستند. .

 

 

_ اAdBlue برای چه مواردی استفاده می شود؟

بر کسی پوشیده نیست که موتورهای دیزلی طیف وسیعی از آلاینده های مضر هوا را تولید می کنند که می تواند باعث مشکلات تنفسی در افراد آسیب پذیر شود.

اکسید نیتروژن و دی اکسید نیتروژن دو مشکل سازترین انتشار گازهای گلخانه ای هستند که در وسایل نقلیه دیزلی مرتبط هستند زیرا در ایجاد مه دود و باران اسیدی نقش دارند.

ادبلو برای کار با فناوری SCR فرموله شده است. SCR برای حذف آلاینده ترین اکسیدها از گازهای خروجی اگزوز دیزل طراحی شده است و برای رسیدن به این هدف از AdBlue استفاده می کند.

این محصول یکی از کارآمدترین راه‌ها برای به حداقل رساندن سطح اکسید نیتروژن در انتشار سوخت است. نقش فوق العاده مهمی در آینده خودروهای دیزلی دارد. به طور فزاینده‌ای می‌توانید AdBlue را در محوطه‌های جلوی پمپ بنزین مشاهده کنید، زیرا صنعت اتومبیل‌رانی برای مدتی در حال برداشتن گام‌هایی برای مقابله با مسائل مربوط به انتشار گازوئیل است....

 

 

_ ادبلو AdBlue از چه مقررات انتشار پیروی می کند؟

مقررات یورو 6 جدیدترین استاندارد آلایندگی اروپا برای خودروها و خودروهای تجاری سبک است که به موجب آن خودروهای دیزلی دارای محدودیت انتشار 0.08 گرم در کیلومتر اکسید نیتروژن و خودروهای بنزینی 0.06 گرم در کیلومتر هستند.

_ داشتن دانش کار در مورد ادبلو ضروری است زیرا هر بار که هر سوختی را می سوزانید بخار تولید می کنید و بنابراین ادبولو استفاده می شود. همه سازندگانی که در اتحادیه اروپا/منطقه اقتصادی اروپا خودرو تولید می‌کنند باید اطمینان حاصل کنند که خودروهایشان برای برآوردن این سطوح قابل قبول آلایندگی آزمایش می‌شوند.

کارایی باورنکردنی یک سیستم SCR در کنار AdBlue روش تست ترجیحی مورد استفاده است.

 

 

_ مقررات یورو 6 چیست؟

مقررات یورو 6 ابتدا در سپتامبر 2014 معرفی شد و سپس در سپتامبر 2015 برای همه خودروهای جدید اعمال شد. تنها راهی که اکثر خودروهای دیزلی 1.6 لیتری و بالاتر با مقررات آلایندگی یورو 6 مطابقت دارند، استفاده از مایع ادبلو است. اکنون، خودروهای دیزلی با مخزن AdBlue ساخته می‌شوند، زیرا این یک الزام قانونی است که همه آلایندگی‌های دیزلی با محدودیت‌های یورو 6 مطابقت داشته باشند.

احتمالاً متوجه وجود یک درپوش آبی یا مشکی کوچکتر در مجاورت درپوش اصلی سوخت شده اید - این برای AdBlue است.

_ وسایل نقلیه سنگین، مانند کامیون ها و اتوبوس ها، از دسامبر 2013 از مقررات یورو 6 پیروی کرده اند. اگرچه دسته بندی هایی برای اندازه های مختلف وجود دارد، خودروهای بزرگتر مانند اتوبوس ها و کامیون ها نسبت به خودروها و خودروهای تجاری سبک اجازه تولید اکسید نیتروژن بیشتری دارند.

 

 

_ کدام خودروها از AdBlue Fluid استفاده می کنند ؟

 

ادبلو به طور سنتی در وسایل نقلیه کشاورزی، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و اتوبوس‌هایی که از اواسط دهه 2000 از فناوری کاهش کاتالیزوری انتخابی (SCR) استفاده می‌کردند، استفاده می‌شد.

_ ساده ترین راه برای بررسی اینکه آیا به AdBlue نیاز دارید این است که به زیر پوشش درپوش بنزین خود نگاهی بیندازید - اگر یک درپوش ثانویه کوچکتر سیاه یا آبی در مجاورت درپوش اصلی سوخت شما وجود داشته باشد، به آن نیاز خواهید داشت.

_ درپوش ثانویه اغلب با نام محصول برچسب گذاری می شود تا از سردرگمی جلوگیری شود. دفترچه راهنمای مالک شما همچنین باید جزئیاتی را بیان کند که آیا سیستم SCR در وسیله نقلیه شما وجود دارد یا خیر و دقیقاً برای نگهداری از آن چه کاری باید انجام شود.

_ اگر سطح ادبلو شما پایین باشد، اکثر وسایل نقلیه جدید دارای یک سیستم اطلاعات راننده خواهند بود که در صورت وجود خطای خاص یا تمام شدن روغن یا مایعات از جمله AdBlue به شما اطلاع می دهد - به شما یادآوری می کند که به زودی دوباره پر کنید.

 

 

 

_ ادبلو AdBlue برای کشاورزی |

در ریکس پترولیوم، سال‌هاست که AdBlue را برای مشتریان ارزشمند  کشاورزی  و  تجاری  خود عرضه می‌کنند... آنها برای مدت طولانی از AdBlue در تراکتورها، کامیون ها و سایر وسایل نقلیه تجاری خود استفاده می کنند، بنابراین به خوبی از نحوه عملکرد و مزایای آن آگاه هستند.

_ تراکتورها و ماشین‌آلات کشاورزی مشمول مقررات انتشار گازهای گلخانه‌ای هستند که در دستورالعمل 2000/25/EC اتحادیه اروپا ، که مجموعه‌ای از الزامات سخت‌گیرانه‌تر را برای انتشار آلاینده‌های مضر از اگزوز تراکتورهای جدید تعیین می‌کند.

_ دو استاندارد جدید، مرحله III و IV وجود داشت که در سال 2005 به تصویب رسیدند و محدودیت‌های کاهش بیشتری را معرفی کردند. مرحله III بین سال‌های 2006 و 2013 به مرحله اجرا درآمد، در حالی که مرحله IV در سال 2014 به اجرا درآمد و در حال حاضر همچنان قانون مربوطه برای وسایل نقلیه جدید تولید شده است. استاندارد Stage V نیز با برنامه‌ریزی از سال 2019 به بعد اتخاذ شده است.

 

_ این استاندارد جدید استانداردهای قبلی را به‌روزرسانی کرد و محدودیت‌های پایین‌تر جدید برای وسایل نقلیه کشاورزی را در استانداردهای گسترده‌تر ماشین‌آلات سیار غیر جاده‌ای گنجاند. محدودیت‌های پایین‌تر، تولیدکنندگان ماشین‌آلات کشاورزی را ملزم به استفاده از فناوری SCR، و همچنین بازچرخانی گاز اگزوز (EGR) و فیلترهای ذرات دیزل (DPF) می‌کند، که همچنین می‌تواند به کاهش سطح اکسید نیتروژن و ذرات معلق (PM) در انتشار کمک کند.

 

 

_ ماندگاری مایع AdBlue چقدر است؟

ادبلو می تواند تا 18 ماه در فضای ذخیره سازی دوام بیاورد. برای حفظ این محصول  در شرایط بهینه، آن را ذخیره کنید:

_ دور از نور مستقیم خورشید

_ در دمای بین -6 تا 25 درجه سانتیگراد

_ اگر آن را در دمای بالاتر از این یا در ظرف دارای تهویه نگهداری کنید، ماندگاری آن تنها حدود شش ماه خواهد بود.

 

آیا AdBlue قابل اشتعال است؟

ادبلو قابل اشتعال نیست و مایع خطرناکی نیز محسوب نمی شود. این محلول اوره مبتنی بر آب است و خطر کمی برای انسان دارد. اگر پوست حساسی دارید، ممکن است عاقلانه باشد که هنگام استفاده از مایع دستکش بپوشید تا از هرگونه تحریک احتمالی جلوگیری شود. اگرچه، مراقب باشید که AdBlue را بلعیده یا وارد چشم خود نکنید.

 

 

_ آیا Adblue Freeze می شود؟

ادبولو یخ می زند، اما دمای انجماد 11- درجه سانتی گراد است و تا 10- درجه سانتی گراد شروع به یخ زدن نمی کند. از آنجایی که مخزن ادبلو در اکثر خودروها در کنار اگزوز قرار دارد، در حالی که موتور در حال کار است، نباید مشکلی داشته باشید. وسایل نقلیه ای که مخزن AdBlue در جای دیگری قرار دارد، اغلب دارای سیستمی هستند که در آن با مایع خنک کننده موتور در گردش گرم می شود. حتی اگر یخ بزند، ادبلو پس از ذوب شدن کاملاً خوب کار خواهد کرد.

 

 

_ چگونه می توانم تخمین بزنم که چقدر AdBlue برای ناوگان خود نیاز دارم؟

وقتی نوبت به تخمین مقدار ادبلو مورد نیاز شما برای یک ناوگان وسایل نقلیه می رسد، باید عواملی مانند:

_ هر وسیله نقلیه چقدر مسافتی را طی خواهد کرد

_ مصرف سوخت برای هر وسیله نقلیه

_ چند وسیله نقلیه در ناوگان شما وجود دارد

_ نرخ مصرف AdBlue وسایل نقلیه شما

_ وقتی زمان پر کردن مجدد ادبلو فرا می رسد، مقدار مورد نیاز شما به نوع وسیله نقلیه ای که در حال رانندگی هستید بستگی دارد. کامیون ها و واگن های بزرگ ظرفیت بسیار بیشتری نسبت به خودروهای سواری خواهند داشت تا حجم بیشتری از محلول مورد استفاده را در خود جای دهند.

 

_ اگر در موقعیتی با باک خالی هستید، اکثر خودروها به حداقل مقدار ادبلو نیاز دارند تا قبل از اینکه موتور دوباره کار کند، دوباره پر شود.

 

_ کجا می توانم یک تامین کننده AdBlue پیدا کنم؟

اRix Petroleum یک فروشنده مجاز AdBlue است. ما می توانیم AdBlue را به روش های مختلفی مطابق با نیازهای کسب و کار و ناوگان شما عرضه کنیم. چه فقط به دنبال شارژ خودرو خود باشید و چه به دنبال مقدار بیشتری برای نگهداری از ناوگان کامیون های خود هستید، تعدادی راه حل وجود دارد که برای شما مناسب است.

_ اگر مالک یا برای شرکتی کار می کنید که دارای چندین وسیله نقلیه یا یک ناوگان بزرگ است، ارزش آن را دارد که ادبلو خود را در مقادیر بیشتر مانند IBC یا فله خریداری کنید، به خصوص اگر وسایل نقلیه شما به طور منظم در مسافت های طولانی با حمل بارهای سنگین سفر می کنند. شما می توانید با خرید پیشاپیش مایع AdBlue خود، به جای تامین بودجه برای شارژ مجدد در صورت نیاز، بیشتر صرفه جویی کنید، که این امر گران تر خواهد بود.

 

_ در اینجا در ریکس پترولیوم، ما می‌توانیم محلول را در بطری‌های 10 لیتری عرضه کنیم که برای شارژ سریع یا نگهداری در خودروی شما، در صورتی که مجبور به پر کردن در حین حرکت هستید، عالی هستند. ما همچنین می‌توانیم درام‌های 200 لیتری یا کانتینرهای فله متوسط 1000 لیتری (IBCs) عرضه کنیم، که برای نگهداری چندین وسیله نقلیه با AdBlue برای مدت طولانی ایده‌آل است. علاوه بر این، اگر به مقدار بیشتری نیاز دارید، می توانیم تحویل عمده را نیز ارائه دهیم...

 

 ادبلو خود سوخت یا افزودنی سوخت نیست. این یک مایع خروجی اگزوز است که مخزن مخصوص به خود را دارد و کاملاً جدا از سوخت وسیله نقلیه شما ذخیره می شود.

_ به طور خلاصه، ادبولو در اصل اوره مایع است.

از 67.5 درصد آب یونیزه و 32.5 درصد اوره تشکیل شده است. هنگامی که موتور گرم می شود، مایع AdBlue داغ می شود و آمونیاک آزاد می کند که به عنوان کاتالیزور عمل می کند.

آمونیاک باعث یک واکنش شیمیایی می شود که اکسید نیتروژن را به آب و نیتروژن - دو ماده کاملاً بی ضرر - تبدیل می کند. سپس این گازها به عنوان گازهای خروجی از اگزوز خارج می شوند و آسیب وارد شده به محیط زیست توسط وسایل نقلیه دیزلی را کاهش می دهند.

_ وقتی وسیله نقلیه شما سرویس می شود، مایع AdBlue باید پر شود. با این حال، شما به احتمال زیاد نیاز خواهید داشت یک یا دو بار آن را بین سرویس بعدی خود شارژ کنید تا با استانداردهای آلایندگی مطابقت داشته باشید. درپوش پرکننده آبی معمولاً نشان می‌دهد که مایع AdBlue باید کجا برود، اما همیشه ابتدا به دفترچه راهنمای خودرو خود مراجعه کنید زیرا ممکن است خودروهای دیزلی قدیمی‌تر به AdBlue نیاز نداشته باشند.

ادبلو  یک مایع بی رنگ است که از مخلوط اوره با خلوص بالا (32.5٪) و آب دیونیزه (67.5٪) ساخته می شود. این محلول جزء ضروری فناوری کاهش کاتالیزوری انتخابی (SCR) است که یکی از موثرترین سیستم‌ها برای کاهش سطح اکسید نیتروژن در دودهای خروجی توسط موتورهای دیزلی است.

_ اکسید نیتروژن یکی از مضرترین آلاینده هایی است که از موتورها ساطع می شود، زیرا با سایر گازهای موجود در جو واکنش می دهد و ذرات کوچک و ازن را تشکیل می دهد که هر دو می توانند به بافت حساس ریه در انسان و حیوانات آسیب برسانند.

 

_ هنگامی که موتور سوخت را می سوزاند، مایع ادبلو  به کاتالیزور کاهش کاتالیزوری انتخابی تزریق می شود تا اکسید نیتروژن را به مخلوطی از نیتروژن و بخار آب کمتر مضر تبدیل کند. این محلول در مخزن خود جدا از گازوئیل ذخیره می شود، قبل از اینکه توسط یک سیستم کنترل دوز به گاز خروجی اگزوز اضافه شود که به اندازه کافی ادبولو را تامین می کند تا 2 تا 6 درصد از کل مصرف سوخت را تامین کند.

_ در مبدل کاتالیزوری SCR، اوره موجود هنگام گرم شدن تبدیل به آمونیاک می شود و با اکسید نیتروژن موجود در انتشار واکنش می دهد تا آلاینده ها را به [ نیتروژن، آب و مقدار کمی دی اکسید کربن ] تبدیل کند - عناصری که از قبل برای هوایی که تنفس می کنیم طبیعی هستند. .

 

 

_ اAdBlue برای چه مواردی استفاده می شود؟

بر کسی پوشیده نیست که موتورهای دیزلی طیف وسیعی از آلاینده های مضر هوا را تولید می کنند که می تواند باعث مشکلات تنفسی در افراد آسیب پذیر شود.

اکسید نیتروژن و دی اکسید نیتروژن دو مشکل سازترین انتشار گازهای گلخانه ای هستند که در وسایل نقلیه دیزلی مرتبط هستند زیرا در ایجاد مه دود و باران اسیدی نقش دارند.

ادبلو برای کار با فناوری SCR فرموله شده است. SCR برای حذف آلاینده ترین اکسیدها از گازهای خروجی اگزوز دیزل طراحی شده است و برای رسیدن به این هدف از AdBlue استفاده می کند.

این محصول یکی از کارآمدترین راه‌ها برای به حداقل رساندن سطح اکسید نیتروژن در انتشار سوخت است. نقش فوق العاده مهمی در آینده خودروهای دیزلی دارد. به طور فزاینده‌ای می‌توانید AdBlue را در محوطه‌های جلوی پمپ بنزین مشاهده کنید، زیرا صنعت اتومبیل‌رانی برای مدتی در حال برداشتن گام‌هایی برای مقابله با مسائل مربوط به انتشار گازوئیل است...

 

       **********************

_ تولید‌ ادبلو بدون دستگاه RO چگونه است ؟

_ چگونه ادبلو بدون تجهیزات تولید کنیم؟

_ فرمول تولید ادبولو

_ فرمولاسیون تولید مایع ادبلو 

_ ادبلو چگونه عمل میکند ؟

_ نحوه‌ی عملکرد ادبلو در خودروهای دیزلی چگونه است؟

_ آیا استفاده از ادبلو در کاهش سوخت موثر است؟

_ چگونه اخطار چراغ چک ماشین سنگین را خاموش کنیم .

_ تولید ادبلو به ساده ترین شکل ممکن

_ تهیه مواد اولیه جهت تولید ادبلو

_ تجهیزات لازم جهت تولید ادبلو با کیفیت عالی

_ میزان فضا و سرمایه جهت تولید ادبلو دیزلی

_ بازار فروش ادبلو چگونه است ؟

_ آموزش مرحله‌ به مرحله تولید‌ ادبلو / آموزش آنلاین و حضوری / فایل pdf.

_ راه اندازی خط تولید ادبلو /مشاوره و پشتیبانی یکساله

_ ادبلو چیست؟

_ ادبلو برای چه مواردی استفاده می شود؟

_ ادبلو از چه مقررات انتشار پیروی می کند؟

_ مقررات یورو 6 چیست؟

_ کدام خودروها از AdBlue Fluid استفاده می کنند؟

_ ادبلو در کشاورزی

_ ماندگاری مایع AdBlue چقدر است؟

_ آیا ادبلو قابل اشتعال است؟

_ آیا ادبلو می تواند منجمد شود؟

_ چگونه می توانم تخمین بزنم که چقدر AdBlue برای ناوگان خود نیاز دارم؟

_ کجا می توانم یک تامین کننده ادبلو پیدا کنم ؟

روش تولید ادبلو

فرمول رایگان تولید ادبولو | روش تولید ادبلو

تولید پوشش سنگ+طریقه ساخت واکس سنگ+واکس نما+فرمول پوششی جهت انواع سنگ+فرمولاسیون پوشش دهنده سنگ

ساخت واکس غلیظ لاستیک و داشبرد/تولید واکس ژله ای/فرمول واکس لاستیک و داشبرد/فرمولاسیون واکس داشبرد

ساخت واکس چوب/فرمول براق کننده چوب/فرمولاسیون جلا دهنده چوب

فرمول رایگان واکس داشبرد/فرمولاسیون واکس داشبرد غلیظ/روش تولید واکس داشبرد/ساخت واکس داشبرد