فرمولاسیون رایگان واکس لاستیک+روش تولید واکس تایر+فرمول ساخت انواع واکس

امتیاز کاربران
ضعیفعالی 
فرمول رایگان تولید واکس و اسپری لاستیک (تایر) /
« شرکت ویلا توس مفتخر است فرمولاسیون تولید انواع شامپو کارواش _ واکس لاستیک ( ژله ای _ اسپری ) _ واکس داشبورد _ واکس بدنه _ دوراکلین و.......را با عالیترین کیفیت همراه با صرفه اقتصادی بالا را به شما دوستان ارائه نماید.
امروزه بسیار زیاد شاهد ارائه فرمول هایی با نام فرمولاسیون رایگان در اینترنت توسط برخی شرکت‌ ها هستیم ؛ این فرمولاسیون به هیچ عنوان صرفه اقتصادی و کیفیت لازم و مطلوب را ندارند.
 
فرمول تولید واکس لاستیک+فرمول ساخت واکس لاستیک+روش تولید واکس لاستیک+روش ساخت واکس لاستیک+نحوه‌ تولید‌ واکس لاستیک+
 
 
شما پس از دریافت فرمول متوجه خواهید شد که مهمترین مسائله پس از خریداری فرمول برای تولید پشتبانی شرکت است که فرمول های رایگان یا بسیار ارزان قیمت فاقد این پشتبانی است.
پس تحت تأثیر تبلیغات غلط قرار نگیرید و آگاهانه از شرکت های معتبر فرمولاسیون مورد نیاز خود را تهیه بفرمایید.»
             ************
واکس و اسپری لاستیک /
یکی از مهمترین اجزای سازنده هر اتومبیل ، کامیون یا هر وسیله نقلیه  لاستیک ها هستند که به راه اندازی و توقف ایمن خودرو کمک می کنند. در حالی که تعمیر و نگهداری لاستیک شامل بررسی مکرر فشار هوا ، چرخش مناسب و تعویض - تمیز نگه داشتن دیواره های جانبی ، تیز به نظر رسیدن و محافظت از قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش ، آلودگی جاده و آلودگی ها به همان اندازه مهم است. برای به انجام رساندن این وظیفه ، بسیاری از دارندگان اتومبیل از محصولات لاستیک یا براق کننده هایی استفاده می کنند که جلای براق تولید می کنند. 
حوه ساخت واکس لاستیک+شیوه تولید واکس لاستیک+شیوه ساخت واکس لاستیک
شاید اصطلاح پانسمان لاستیک را شنیده باشید.اما این اصطلاح به چه معناست ؟؟
پانسمان لاستیک یک فرمول شیمیایی است که برای بازگرداندن لاستیک سیاه است که با گذشت زمان از بین رفته است. این لاستیک ها پس از شستشو برای پاک کردن آلودگی و آلودگی اعمال می شود ، که باعث ایجاد براقیت یا تیرگی عمیق ، غنی و زیاد لاستیک می شود. 
به طور کلی سه نوع مختلف از گروه های لباس پوشیدن لاستیک وجود دارد - پانسمان ، واکس ، و مهر و موم. گروه پانسمان از مواد قابل حمل در آب یا بر پایه حلال و بر پایه سیلیکون ساخته شده است که با روغن هایی ترکیب می شوند که به نفوذ لاستیک و بازگرداندن محصول کمک می کنند. اساساً ، به عنوان روان کننده برای آبرسانی به لاستیک خشک شده - که منبع اصلی محو شدن است ، عمل می کند. _ مبتنی بر موم /
محصولات پانسمان تایر با ماندگاری بالا هستند که در اصل مانند لاک کفش طراحی شده اند.آن را به لاستیک بزنید ، بگذارید کمی در کناره لاستیک بماند ، سپس آن را پاک کنید یا از بین ببرید. نوع درزگیر لاستیک از لحاظ ماهیت مصنوعی است که یک لایه محافظتی در بالای تایر ایجاد می کند. در این سه گروه لباس پوشیدن لاستیک ، گروه هایی مات ، ساتن یا براق وجود دارند.
 محصولات براق کننده لاستیک با دوام طولانی مدت به عنوان پاک کننده همه منظوره عمل نمی کنند. آنها برای پاک کردن خاک ، گرد و غبار ترمز یا جایگزینی کارواش معمول شما ساخته نشده اند. آنها می توانند به محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش سطح دیواره لاستیک کمک کرده و آنها را براق نگه دارند.
بیشتر DIY ها از پوشش لاستیک آب یا حلال برای ایجاد درخشندگی در لاستیک استفاده می کنند. تفاوت اصلی بین این دو سیستم حامل است که استفاده می شود. در روکش های تایرهای پایه حلال از سیلیکون هیدروکربن استفاده شده که پانسمان را به حالت تعلیق در می آورد ، در حالی که محلول پایه آب معمولاً مایعی با رنگ سفید شیری است که ظاهری شبیه به ساتن ایجاد می کند. 
برای سهولت کار می توانید از پد اپلیکاتور استفاده کنید تا استفاده از قوطی اسپری. محصول مبتنی بر حلال در نظر گرفته شده است تا ظاهری مرطوب داشته باشد. آنها مایعات چسبنده ای هستند که اغلب از نظر ظاهری شفاف هستند و حاوی حلالهای نفتی هستند. در حالی که تایر را عالی نشان می دهد ، اما می تواند منجر به ترک یا خشک شدن زودرس دیواره جانبی شود. 
این می تواند یک خطر ایمنی باشد ، زیرا ممکن است در صورت ترک خوردن دیواره کناری ، لاستیک ها پاپ شوند. 
 پوشش لاستیک پایه آب بسیار سازگار با محیط زیست است. با این حال ، موارد مثبت و منفی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری برای استفاده از این محصولات ، آنها را در نظر بگیرید. طرفداران آنها می توانند به جلوگیری از محو شدن ، ترک خوردن و سخت شدن دیواره های جانبی لاستیک کمک کنند. این به احیای مجدد وضعیت لاستیک کمک می کند ؛ می تواند به عنوان بطری آئروسل یا اسپری استفاده شود - استفاده از آن را آسان می کند. 
 [ زیست تخریب پذیر و از نظر زیست محیطی (محصولات مبتنی بر آب) ] . 
منفی ها ضخامت لاستیک های حلال براحتی می توانند روی رنگ شما آویزان شوند ، زیرا "مرطوب" باقی می مانند. تقطیرهای نفتی موجود در این فرمول ها همچنین می توانند به لاستیک آسیب برسانند و ترک خوردگی را تسریع کنند. استفاده از روکش های تایر آئروسل می تواند به راحتی روی روتورهای ترمز اسپری کند - منجر به خرابی زودرس ترمز می شود. نباید از لاستیک موتورسیکلت استفاده شود .
_ موم چرخ /
این محصول تنها موم چرخ است. استفاده از آن آسان است ، در مجهز شدن خشک می شود و درخشش آن زیاد می شود. موم چرخ ، قطب سطح چرخ های شما را برای دفع ذرات گرد و غبار ترمز تغییر می دهد. موم چرخ درخشش باورنکردنی صافی بر روی چرخ های شما ایجاد می کند که گرد و غبار ترمز و رطوبت نمی تواند نفوذ کند. این پوشش محافظ همچنین باعث می شود دفعه بعد که چرخ های خود را می شوید ، تمیز کردن چرخ های شما به یک ضربه محکم و ناگهانی تبدیل شود. فقط چرخ های خود را تمیز نکنید ، آنها را در یک مرحله با واکس چرخ تمیز و محافظت کنید.
   
      ****************
تولید‌ آسان واکس لاستیک /
نحوه تمیز کردن چرخ ها و تایرها در خانه ترکیبی از عوامل محیطی ، جرم عمومی جاده و گرد و غبار سیاه ترمز از لنت ترمز ، که به دلیل گرما رسوبات سختی ایجاد می کند ، باعث می شود چرخ ها خیلی سریع کثیف شوند حتی اگر ماشین خود را مرتباً بشویید. این بدان معناست که اجرای یک روال تمیز کردن چرخ که بتواند به طور موثری خاک را بریده و به محافظت از چرخ ها و لاستیک در برابر آسیب کمک کند مهم است.
 بسته به نوع چرخهای نصب شده بر روی ماشین ، آلیاژ یا کروم ، محصولات و روش مورد استفاده برای بازیابی سطح فلز متفاوت خواهد بود ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که برای جلوگیری از آسیب و رسیدن به آسیب دیدگی ، از روشی استفاده کنید که مخصوص چرخهای شما است.
      ********************
چگونگی تولید‌ واکس تایر / 
چرخ و سطح آلومینیوم در مقابل کروم اکثر وسایل نقلیه جدید و پیشرفته سطح "کرومی" دارند. با این حال ، باید توجه داشته باشید که به احتمال زیاد کروم کاری نشده اند ، بنابراین برای آسیب نرساندن به سطوح احتیاط بیشتری لازم است. 
اکثر سطوح فلزی براق امروزی متشکل از آلیاژهای آلومینیوم است که یا با رنگ پوستی شفاف محافظت می شوند ، با یک رنگ فلزی شده یا بسیار صیقلی و یا آنودایز شده اند (فرآیندی که مولکول های فلز را برای ظاهر روشن تراز می کند). تمام لاک های فلزی کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و از پلاستیک فلزی شده و آلومینیوم نرمتر و مواد آبکاری شده استفاده می کنند ، بنابراین توصیه می شود برای چرخ های آلومینیومی استفاده شود. 
بعضی از مواد چرخ ممکن است هنوز کروم اندود شوند ، اینها معمولاً چرخ های جانبی هستند. لهجه های کرومی امروز روشن تر هستند و در اکثر وسایل نقلیه یک گزینه برتر محسوب می شوند. آبکاری کروم اکنون بر روی انواع فلزات اساسی اعمال می شود که بدون خراشیدن سطح روشن ، تمیزتر و نرم تر هستند. این آبکاری کروم برای حفظ جلوه سفارشی خود نیاز به مراقبت ویژه از تابلو روشن دارد.
 باید برای تمیز کردن و نگهداری این سطوح استفاده شود ، مگر اینکه توسط سایر تولید کنندگان توصیه های مراقبت از خودرو تعیین شده باشد.
اهمیت رسیدگی به چرخ های اتومبیل چقدر لازم است که چرخ های خود را پاکسازی کنید؟ 
چرخ ها باید به طور منظم تمیز شوند. تقریبا هر دو هفته همیشه در کارهای معمول شستشوی ماشین چرخ ها را تمیز کنید. عادت های رانندگی و شرایط رانندگی می تواند متفاوت باشد بنابراین متناسب با آن تنظیم کنید. ترافیک "توقف و رفتن" شهر بیشترین چالش های مربوط به گرد و غبار ترمز و تمیز کردن چرخ را ایجاد می کند. به محض ظاهر شدن پوشش گرد و غبار ترمز سیاه و سفید ، زمان تمیز کردن چرخها فرا رسیده است.
                        ******************
 نحوه تمیز کردن چرخ ها و لاستیک ها - موم لاک پشت - لاک فلزی چگونه می توان به طور مناسب چرخ ها را تمیز کرد ؟
_ مرحله 1: همیشه با شستن و خشک کردن رینگ ها شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که سطح را کاملاً خشک کنید تا لکه های آب به حداقل برسد.
 _ مرحله 2: از یک منطقه کوچک و نامحسوس شروع کنید ، مقدار کمی واکس را روی یک پارچه نخی تمیز بمالید. لاک را با حدود 10 بار حرکت به عقب و جلو آن منطقه بمالید. بلافاصله با استفاده از قسمت خشک پارچه محل را بچرخانید. به منطقه صیقلی در یک منطقه با نور مناسب نگاه کنید. بهبود پایان و روشنایی فلز باید تا حد زیادی بهبود یابد. (اگر این منطقه مبهم به نظر می رسد یا شکل فلزی آن شیری است ، باید به جای این لاک فلزی ، از فلز با یک پلیمر نرم و موم مایع اتومبیل پوشانده شود.
 _ مرحله 3: تک چرخ را تمیز و صیقل دهید. سعی کنید پارچه را روی پلاستیک مسطح مشکی یا مواد لاستیکی اطراف آن قرار ندهید.
_ مرحله 4 :
اگر پارچه نخی سیاه یا خاکستری تیره شود ، سطح فلز به احتمال زیاد آلومینیوم بدون روکش است و ممکن است پارچه های مختلفی برای اتمام پروژه طول بکشد. اگر پارچه سیاه نشود ، این فلز یا روکش کروم دارد یا دارای روکش شفاف سطح است. این لهستانی متال برای تمام این مواد مناسب است. (یک سطح پوشش داده شده شفاف را می توان در یک لایه اضافی موم مایع محافظت کرد تا درخشندگی و محافظت را به حداکثر برساند.) 
_ مرحله 5: بگذارید قبل از پاک کردن با یک پارچه نخی نرم یا پارچه میکرولیبر ، لاک خشک شود و به آرامی مه شود. چرخ را بازرسی کنید تا مطمئن شوید نتایج مطلوبی حاصل شده است. کاربرد دوم ممکن است برای لکه های سرسخت یا لکه های لکه دار لازم باشد. این لاک باعث بازتاب آینه ای سطح می شود تا درخششی کاملاً جدید داشته باشد. 
               ***********************
نحوه از بین بردن زنگ زدگی/ چگونه اکسیداسیون / زنگ زدگی را از چرخ های کروم پاک کنیم؟؟
 برای از بین بردن زنگ زدگی و خوردگی از روی سطوح فلزی کروم در معرض ، مانند سپرها ، چرخ ها و لوازم جانبی ساخته شده است. این محصولات برای حذف سریع اکسیداسیون و درخشش پلیمر محافظ طراحی شده است. این ماده باید همیشه در یک نقطه نامشخص آزمایش شود تا مشخص شود آیا سطح تمیز کردن برای برنامه شما مناسب است یا خیر.
این محصول همچنین می تواند روی آلومینیوم نیز مورد استفاده قرار گیرد ، با این وجود آلومینیوم ، ماده نرم تری است و ممکن است ظاهر و رنگ آن تا حدی تغییر کند تا جلوه درخشان تری داشته باشد.
_ مرحله 1: فولاد کروم همیشه قبل از استفاده از این محصول Chrome Polish باید شسته و خشک شود. سطح را برای زبری احساس کنید. سطح خشن معمولاً نشانگر اکسیداسیون شدید است.
 _ مرحله 2: در یک منطقه آزمایش کوچک ، مقدار تمیز کردن (مالش) لازم برای از بین بردن اکسیداسیون را تعیین کنید. همین برنامه را تکرار کنید تا از تمیز کردن سطح باقی مانده اطمینان حاصل کنید. 
_ مرحله 3: یک بار چرخ را تمیز کنید. بوفینگ را می توان توسط ماشین نیز انجام داد. یک پد پنبه ای مناسب برای پرداخت فلز انتخاب کنید و همیشه آن را با دستمال حوله ای نخی یا میکروفیبر تمیز کنید.
 مرحله 4: قبل از اینکه با پارچه نخی نرم یا حوله میکروفیبر نرم کنید ، جلای آن را خشک کنید تا درخشش درخشان داشته باشد.
         ****************
نحوه صحیح شستشوی تایر ها /
_ مرحله 1: وقتی وسیله نقلیه خود را می شوید ، ابتدا چرخ ها و لاستیک ها را تمیز کنید. با این کار از پاشش بیش از حد آب و جرم به صفحات از قبل تمیز جلوگیری می شود. اگر دوست دارید چرخ ها و لاستیک های خود را با آب و صابون تمیز کنید ، از یک سطل شستشو و آبکشی جداگانه و برس نرم مو استفاده کنید. 
_ مرحله 2: برس مو چرخ در تمام چرخ های چرخشی ملایم و ایمن است پاک کننده ای متناسب با نوع چرخ های خود انتخاب کنید. آلومینیوم و کروم Roughcast می تواند پاک کننده های قویتر نسبت به چرخ های روکش دار ، رنگ شده یا آنودایز شده را تحمل کند. مسئول شستشو آنچه را که برای برچسب مناسب است می گوید.. 
اگر مطمئن نیستید چه نوع چرخ دارید ، از پاک کننده ای استفاده کنید که برای همه چرخ ها ایمن باشد. اکثراً از پاک کننده ای که روی لاستیک ها کار می کنند نیز استفاده می‌کنند.
 «Wolfgang Tire & Wheel Cleaner »فرمولی ژلی است که هم به لاستیک و هم به سطح چرخ می چسبد تا به زیر سطح نفوذ کند. گرد و غبار ترمز را که به سوراخهای ریز فلز و منافذ لاستیک نفوذ کرده ، شل می کند. کمی آشفتگی با برس باعث می شود تا ولفگانگ حتی بهتر کار کند.
اگر چرخ ها دارای گرد و غبار ترمز هستند که به صورت کیک شده است ، یا اگر آنها ماه ها یا سال ها تمیز نشده اند ، یک پاک کننده قدرتمندتر چرخ را در نظر بگیرید. کنسانتره «Pinnacle Advanced Wheel Cleaner» یک پاک کننده چرخ درجه یک حرفه ای است که از اسیدهای سوزاننده ، بوتیل اترها و سایر شوینده های خشن که ضرر آنها بیش از سود است ، چشم پوشی می کند. 
کنسانتره Pinnacle Advanced Wheel Cleaner تغییر رنگ می دهد زیرا گرد و غبار ترمز را حل می کند و فرمول غلیظ را می توان تا 1: 3 با آب برای تمیز کردن نگهداری رقیق کرد. 
لاستیک های قهوه ای بسیار رایج هستند ، به خصوص هنگامی که در گذشته از مواد پاک کننده چربی برای تمیز کردن آنها استفاده می شده است ، یا اگر هرگز با ژل لاستیک محافظت نشده اند. Pinnacle Vinyl & Rubber Protectant قهوه ای و چربی لاستیک ها را از بین می برد و آنها را با رنگ مشکی تیره ای روبرو می کند.
 لاستیک ها حاوی آنتی زوننت ، نرم کننده های لاستیکی و جاذب UV هستند که به انعطاف پذیری لاستیک کمک می کنند. پاک کننده اشتباه در حقیقت باعث ترشح مواد ضد عفونی کننده ، نرم کننده های لاستیکی و جاذب های UV از لاستیک می شود و در نتیجه باعث قهوه ای شدن ، تغییر رنگ و ترک خوردگی لاستیک می شود. محافظ Pinnacle Vinyl & Rubber غیر سوزاننده ، غیر اسیدی است و به لاستیک شما آسیب نمی رساند.
باید بدانید که اقسام مختلفی و چند نوع برس تایر و چرخ وجود دارد. در واقع ، شما می خواهید به دنبال یک برس با موهای پر برای چرخ ها باشید. این از خراشیدن جلوگیری می کند.
 برای لاستیک ها از برس لاستیکی استفاده کنید. لاستیک ها به یک برس سخت تر نیاز دارند تا لاستیک را کاملاً تمیز کنید. از قرار دادن کمی چربی آرنج در آن نترسید ، به خصوص اگر لاستیک های شما دارای لایه هایی از روکش های قدیمی هستند. اگر آنها را از بین نبرید ، این لایه ها قهوه ای می شوند و لاستیک های شما را فرسوده نشان می دهند. 
اگر وسیله نقلیه ای با لاستیک های کم مشخصات دارید ، برس کم لاستیک به سرعت به برس تمیز کننده لاستیک شما تبدیل می شود! Low Profile Tire Brush دارای صدها موی نایلونی سفت است که به گوشه و کنار دیواره لاستیک شما وارد می شوند ، و آلودگی را از بین می برند.
_ مرحله 3: همیشه لاستیک ها و چرخ های خود را هر بار با یک مجموعه تمیز کنید تا از خشک شدن پاک کننده جلوگیری شود. قبل از رفتن به لاستیک بعدی ، با یک جت آب قوی بشویید و بشویید.
مرحله 4: فراموش نکنید که چرخ های خود را خشک کنید!  از یک حوله پارچه ای تری استفاده کنید ، اما از حوله ای که قصد استفاده از آن را در هر قسمت دیگری از وسیله نقلیه خود دارید استفاده نکنید. پس از استفاده از حوله بر روی لاستیک ها یا چرخ ها ، همیشه باید از آن برای لاستیک و چرخ استفاده شود. 
خشک شدن از لکه های آب جلوگیری می کند و به شما کمک می کند تا آخرین ذرات ترمز را از بین ببرید. چرخ های خود را واکس بزنید! هنگامی که چرخ های شما تمیز و خشک شدند ، از یک محافظ با کیفیت چرخ برای مهر و موم شدن سطح چرخ استفاده کنید. این محصولات دقیقاً مانند موم ماشین کار می کنند. آنها را با پد اپلیکاتور بمالید و چرخ را بچرخانید. آنها چرخ های شما را براق نگاه می کنند و از چسبندگی گرد و غبار ترمز جلوگیری می کنند. 
چرخ های شما طولانی تر تمیزتر به نظر می رسند. شما باید این محصولات را هفتگی دوباره استفاده کنید ، اما بهتر از این است که هر دو روز یکبار چرخ های خود را بمالید.اگر طبق توصیه شده از موم چرخ استفاده می کنید ، آب تنها چیزی است که برای تمیز کردن چرخ های خود در بین واکس ها نیاز دارید. گزینه دیگر ، چرخاندن چرخ های خود است. پولیش چرخهای شما را در یک سد محافظ سخت مقاوم می کند که توسط ذرات آهن ترمز ، نمک جاده ، تار یا روغن قابل نفوذ نیست. واکس یک لایه محافظتی که ایجاد می کند با در نظر گرفتن اتومبیل های اسپرت مملو از گرد و غبار ترمز ، تمیز کردن چرخ های پر زحمت را به گذشته تبدیل می کند. سطح فوق العاده نرم و صاف باعث جمع شدن گرد و غبار ترمز می شود.
 نگهداری چرخ هایی که با روکش پوشانده شده اند آسان تر خواهد بود. تمیز کردن منظم چرخها حتی در سدان های اسپرت آلمانی مملو از گرد و غبار ترمز فقط به آب و صابون نیاز دارد. پوشش چرخ الماس چنان مانع صیقلی برای محافظت ایجاد می کند که هنگام رانندگی در زیر باران بیشتر آلودگی ها و آلودگی از بین می رود. یک جت آب قوی از شلنگ همچنین بیشتر گرد و غبار ترمز جمع شده را از بین خواهد برد و میزان اسکراب مورد نیاز را به حداقل می رساند. 
نکته /
 اطمینان حاصل کنید که سطح به لمس خنک و در معرض تابش مستقیم نور خورشید است. ابتدا با استفاده از کنسانتره هر چرخ را کاملا تمیز کنید. چرخ های لهستانی با لهستانی تمیزکننده سطح سیاه برچسب. اسپری پوشش الماس چرخ مستقیم بر روی جیب انگشت موم طلا و پخش یکنواخت آن بر روی چرخ. پوشش را روی سطح کار دهید تا از بین برود.
           ****************
انواع واکس و اسپری لاستیک/ 
این محصولات اکثرا از پارافین تهیه می‌شوند.
_واکس پارافین /
پارافین ها زنجیره های کربنی خطی هستند که به اندازه کافی منظم هستند و می توان آنها را محکم بسته بندی کرد برای تشکیل کریستال کافی است. تعداد کربن های موجود در یک زنجیره محدوده خواهد داشت از 18 تا 50 کربن (پارافین های تجاری بیشتر در محدوده 22 تا 38 هستند). یک مفهوم انتقادی «هرچه C # بالاتر باشد ، وزن مولکولی (MW) بالاتر ، نقطه ذوب بالاتر_ و سرانجام ، برای شکوفه دادن موم باید دمای مطلوب محیط بالاتر باشد.»
 همچنین، موم های پارافین میل کمتری به روغن نفت دارند که دلیل دیگری برای گرایش شدید آنها است مهاجرت از یک ترکیب لاستیکی موم میکرو کریستالی میکرو کریستالین ها دارای وزن مولکولی بالاتری نسبت به پارافین های دارای کربن بین 30 تا 80 با هستند اکثر آنها بین 45 و 55. واکسهای میکرو کریستالی نیز از نظر پارافین متفاوت هستند ریز بلورها بسیار منشعب هستند. 
این بدان معناست که آنها بی شکل هستند (متبلور نخواهند شد) و ساختار پیچیده آنها در برابر مهاجرت مقاومت می کند. میل زیاد آنها به روغن دلیل دیگری است موم های میکروکریستالی بسیار آهسته از ترکیبات لاستیکی مهاجرت می کنند. واکس های فرموله شده یا مخلوط شده اینها مخلوطی از پارافین و موم میکرو کریستالی است. 
معمولاً موم پارافین غالب است با ریز بلورین با 30٪ یا کمتر وجود دارد. اغلب این واکس های مخلوط به اشتباه نامیده می شوند ، "موم های میکرو کریستالی" وقتی در واقع بیشتر موم پارافین باشند. این واکس ها فرموله می شوند.
توزیع وزن مولکولی گسترده آنها در نتیجه هیچ نقطه ذوب مشخص وجود ندارد (برخلاف موم های پارافین که دارای نقطه ذوب نسبتاً تیز هستند). نقطه افت (دما) که در آن یک قطره موم مذاب از نوک دماسنج می افتد) و نقطه انقباض (دمایی که در آن یک مذاب موم در انتهای دماسنج جامد می شود) برای طبقه بندی دقیق تر موم های ریز بلور و همچنین استفاده می شود موم های مخلوط شده.
        ****************
آشنایی با تایر ( لاستیک ) /
لاستیک اجزای حلقه ای شکل است که لبه چرخ را احاطه می کند تا بار وسیله نقلیه را از محور از طریق چرخ به زمین منتقل کند و باعث ایجاد کشش روی سطح چرخ شود. اکثر لاستیک ها ، مانند اتومبیل ها و دوچرخه ها ، سازه هایی با تورم بادی هستند ، که همچنین بالشتک قابل انعطافی را فراهم می کند که با غلتیدن لاستیک از ویژگی های خشن سطح ، شوک را جذب می کند. لاستیک ها ردپایی به نام وصله تماسی ایجاد می کنند که متناسب با وزن وسیله نقلیه با قدرت تحمل سطحی است که روی آن می غلتد و با ایجاد فشار تحمل که باعث تغییر شکل زیاد سطح نمی شود.
مواد تایرهای پنوماتیک مدرن ، لاستیک مصنوعی ، لاستیک طبیعی ، پارچه و سیم به همراه کربن سیاه و سایر ترکیبات شیمیایی است. آنها از آج و بدنه تشکیل شده اند. این آج کشش ایجاد می کند در حالی که بدن مهار مقداری هوای فشرده را فراهم می کند. قبل از تولید لاستیک ، اولین نسخه های تایرها به سادگی نوارهای فلزی بودند که برای جلوگیری از ساییدگی در اطراف چرخ های چوبی نصب شده بودند. لاستیک های اولیه لاستیکی جامد بودند (بادی نبودند).
 از تایرهای پنوماتیک در بسیاری از انواع وسایل نقلیه از جمله اتومبیل ، دوچرخه ، موتور سیکلت ، اتوبوس ، کامیون ، تجهیزات سنگین و هواپیما استفاده می شود. از لاستیک های فلزی هنوز هم در لکوموتیوها و ماشین های ریلی استفاده می شود و لاستیک های جامد لاستیکی (یا سایر پلیمرها) هنوز هم در کاربردهای مختلف غیر خودرویی مانند برخی از کاستورها ، چرخ دستی ها ، ماشین های چمن زنی و چرخ های چرخ استفاده می شوند.
           ***************
کلام آخر / 
 تمیز کردن منظم چرخ ها و لاستیک ها فقط یک مسئله ظاهری نیست بلکه نگهداری پیشگیرانه است! اگر اجازه دهید گرد و غبار ترمز برای مدت زمان طولانی روی چرخ های شما بنشیند ، می تواند داخل پوشش (در صورت وجود) بخورد و فلز را حفر کند. 
گرد و غبار ترمز از چسب و الیاف کربن ساخته شده است که از روی لنت ترمز و تراش های فلزی ریز از روتور خارج می شود. گرما و اصطکاک شدید ایجاد شده توسط چرخ ها این ترکیب را بسیار خورنده می کند. از آنجا که احتمالاً هر روز رانندگی می کنید ، دائماً گرد و غبار ترمز ایجاد می شود. نظافت مکرر تنها راه ایمن نگه داشتن چرخ های شما است.
 درخشش لاستیک که به طور معمول در اسپری یا ژل موجود است ، ظاهر براق لاستیک خودرو را فراهم می کند و غالباً به یک وسیله نقلیه یک پاپ نهایی می دهد تا واقعاً به برجستگی آن کمک کند. تعداد محصولات براق کننده لاستیک در قفسه های فروشگاه ها بی پایان نیست.پس برای زیبایی و از همه مهمتر طول عمر تایر های خود از استفاده از واکس و اسپری براق کننده غافل نشوید.
پانسمان لاستیک خود را با دقت انتخاب کنید. فرمول های قدیمی حاوی سیلیکون هستند که درخششی براق ایجاد می کنند اما با گذشت زمان قهوه ای می شوند. این پانسمان محافظ های خود لاستیک را سریعتر تخریب می کند و باعث پیری زودرس آن می شود. فرمول های جدید ، مانند ژل لاستیک(تایر) ، مبتنی بر آب هستند و براقیت کمتری دارند. آنها ظاهر لاستیک های جدید را با براق نیمه براق ایجاد می کنند که قهوه ای نمی شود.
 ژل لاستیک همچنین لاستیک را تغذیه می کند تا ظاهر لاستیک های جدید را بازسازی کند. برای بدست آوردن درخشش براق تر ، می توانید اغلب از روکش های پایه آب استفاده کنید. دستورالعمل های روی برچسب را با دقت دنبال کنید. 
 گزینه دیگر استفاده از روکش لاستیک است ، مانند پوشش پاک کننده لاستیک یا پوشش پاک کننده تایر Shine Tire. این دو محصول نیمه دائمی هستند و لبه آن به سهولت استفاده میشود.
پوشش پاک کننده تایر  یک رزین با پایه اکریلیک است که روی لاستیک های شما یک پوشش انعطاف پذیر و مقاوم در برابر مواد شیمیایی ایجاد می کند. مهندسی شده تا از پانسمان تایرهای روغنی و روغنی معمولی بیشتر بماند و عملکرد بهتری داشته باشد ، پوشش پاک کننده لاستیک شستشو یا زنجیر نمی شود و لاستیک ها را قهوه ای نمی کند.
براق کننده تایر+واکس پوشش دهنده لاستیک+محافظت کننده تایر+چگونه لاستیک را ماندگار مشکی نماییم+روش ایجاد ماندگاری در واکس لاستیک+فرمول انواع شوینده خودرویی و خانگی+تعدیل قیمت واکس داشبرد با حفظ کیفیت+تولید واکس داشبرد غلیظ+تولید واکس ژله ای داشبرد+روش تولید واکس داشبرد+روش ساخت واکس لاستیک+روش ساخت واکس لاستیک+ساخت واکس تایر غلیظ+طریقه ساخت واکس لاستیک غلیظ و معمولی+ساخت واکس چوب+فرمول واکس لاستیک ضد آب+طریقه ساخت واکس لاستیک غلیظ و معمولی+فرمولاسیون واکس و شامپو ماشین+فرمولاسیون واکس و شامپو ماشین+واکس لاستیک و داشبرد غلیظ+واکس های محافظ خودرو+تعدیل قیمت واکس داشبرد با حفظ کیفیت+تولید واکس داشبرد غلیظ+تولید واکس ژله ای داشبرد+روش تولید واکس داشبرد+واکس لاستیک و داشبرد غلیظروش تولید موتور شوی غلیظ+فرمول پودر موتور شویی+فرمولاسیون پودر موتور شور+موتور شوی+روش ساخت مایع موتور شوی داخل سیلندر اتومبیل+آلمینیوم+قلع+چدن+شستشو
فرمول واکس لاستیک+فرمولاسیون واکس لاستیک+فرمول اسپری براق کننده لاستیک+فرمولاسیون اسپری براق کننده لاستیک+فرمول تولید واکس لاستیک+فرمول ساخت واکس لاستیک+روش تولید واکس لاستیک+روش ساخت واکس لاستیک+نحوه‌ تولید‌ واکس لاستیک+نحوه ساخت واکس لاستیک+شیوه تولید واکس لاستیک+شیوه ساخت واکس لاستیک+چگونگی ساخت واکس لاستیک+چگونگی تولید واکس لاستیک+مراحل تولید واکس لاستیک+مرتحا ساخت+طرز تهیه+طرز استفاده+طریقه ساخت+طریقه مصرف+مواد اولیه+تهیه مواد اولیه+ترکیبات واکس لاستیک+درصد ترکیب مواد اولیه+تولید آسان+تولید‌ بدون دستگاه+تولید در منزل+تجهیزات جهت تولید+سیستم تولید+سیستم ساخت+واکس تایر+واکس براق کننده لاستیک+واکس براق کننده تایر+واکس براق کننده چرخ+فرمول تولید اسپری براق کننده لاستیک+فرمول ساخت اسپری لاستیک+روش تولید اسپری براق کننده لاستیک+روش ساخت اسپری براق کننده لاستیک+اسپری محافظ+واکس محافظ+شیوه تولید اسپری براق کننده لاستیک+شیوه ساخت اسپری براق کننده تایر+نحوه‌ تولید اسپری براق کننده تایر+نحوه ساخت اسپری براق کننده لاستیک